گوشی پوکو F6 پرو احتمالاً همان ردمی K70 خواهد بود - تکفارس 
گوشی پوکو F6 پرو احتمالاً همان ردمی K70 خواهد بود - تکفارس 

گوشی پوکو F6 پرو احتمالاً همان ردمی K70 خواهد بود

محمدامین حیدری
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 20:52
پوکو F6 پرو

باتوجه به اطلاعات فاش‌شده، پوکو F6 پرو دارای اسم رمز یکسانی با گوشی ردمی K70 است که به شباهت زیاد آن‌ها به یکدیگر اشاره دارد.

به نظر می‌رسد شیائومی تصادفا چند آپدیت از گوشی پوکو F6 پرو را پیش از معرفی رسمی آن فاش کرده است. طبق گزارش وب‌سایت GSMarena، این آپدیت‌ها اسم رمز گوشی نام‌برده به عنوان “Vermeer” را نشان می‌دهد که مدتی قبل برای مدل چینی ردمی K70 نیز استفاده شده بود.

پوکو F6 پرو

شیائومی معمولا از اسم‌های رمز تکراری برای دستگاه‌های مختلف استفاده نمی‌کند؛ اما به نظر می‌رسد در هنگام انجام این کار برای گوشی پوکو F6 پرو کمی کوتاهی کرده است. با این حال شباهت اسمی مشاهده‌شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو F6 پرو در اصل نسخه ریبرند شده ردمی K70 است.

در صورتی که این شباهت درست باشد، گوشی پوکو F6 پرو از مشخصات قابل توجهی برخوردار خواهد بود؛ می‌توان انتظار داشت که شاهد استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در این گوشی باشیم زیرا در گیک‌بنچ با تراشه نام‌برده و ۱۶ گیگابایت رم رویت شده بود.

البته تغییر نام تجاری ردمی، استراتژی جدیدی برای محصولات پوکو محسوب نمی‌شود زیرا اخیرا شاهد عرضه پوکو X6 پرو را بودیم که شباهت زیادی به گوشی ردمی K70E داشت؛ با این حال پوکو X6 پرو تفاوت‌هایی نیز به همراه داشت که از آن‌ها می‌توان به باتری کوچکتر و شارژ کندتر در مقایسه با ردمی K70E اشاره کرد.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که گوشی پوکو F6 پرو چنین محدودیت‌هایی نخواهد داشت؛ اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند که این گوشی از یک نمایشگر OLED بزرگ ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن +QHD بهره می‌برد. علاوه‌بر این، می‌توان انتظار داشت که شیائومی از تعدادی دوربین به همراه سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برای پشت گوشی نام‌برده استفاده خواهد کرد.

شایعات حاکی از آن است که پوکو F6 پرو از شارژ سریع تا ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. افشاگری انجام‌شده در اوایل این هفته نشان می‌دهد که برند پوکو این گوشی را به‌صورت جهانی در ماه ژوئن عرضه خواهد کرد؛ بنابراین مدتی تا عرضه این گوشی در بازار بزرگ جهانی باقی مانده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید