جک دورسی: قیمت بیتکوین ۱ میلیون دلار می‌شود - تکفارس 
جک دورسی: قیمت بیتکوین ۱ میلیون دلار می‌شود - تکفارس 

جک دورسی: قیمت بیتکوین ۱ میلیون دلار می‌شود

افشین نوری
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 13:33
قیمت بیتکوین

جک دورسی که بنیان‌گذار توییتر یا همان شبکه اجتماعی ایکس است پیش‌بینی کرده است که قیمت بیتکوین تا سال ۲۰۳۰ به ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

دورسی در مصاحبه جدید خود نسبت‌ به آینده بیتکوین اظهار خوش‌بینی کرده و گفته است که قیمت این رمزارز در سال ۲۰۳۰ حداقل ۱ میلیون دلار خواهد بود.

دورسی علاوه بر رهبری شرکت Block، مدیرعاملی Square را نیز برعهده دارد. او اخیرا از علاقه شرکت Block به طراحی و ساخت سخت‌افزارهای جدیدی برای استخراج بیتکوین خبر داده بود که باعث بهینه‌سازی عملیات ماینینگ بیتکوین و تمرکززدایی از آن خواهد شد.

قیمت بیت کوین اخیرا بعد از چندسال رکود توانست رکورد جدیدی ثبت کند که نشان می‌دهد این رمرارز دوباره به روزهای اوج خود برگشته است.

در حال حاضر خیلی از تحلیلگران چشم‌انداز مثبتی برای بیت کوین متصور هستند و معتقدند که قیمت آن حتی ممکن است به رکوردهای بسیار بالاتری دست یابد.

به نظر می‌رسد دلایل اصلی رشد قیمت بیت کوین، انتظارات مربوط به کاهش نرخ بهره و تغییرات نظارتی اخیر برای صندوق‌های قابل‌ معامله‌ در بورس آمریکا بوده باشد.

بد نیست بدانید که در سال گذشته پیش‌بینی‌های متفاوتی درباره روند بیت کوین وجود داشت. برای مثال یکی از میلیاردرهای دنیا به نام ‌تیم دراپر، نظر خوشبینانه‌ای نسبت به آینده بیتکوین داشت. او پیش‌بینی کرده بود که قیمت این رمز ارز در سال ۲۰۲۳ با رشد ۱۴۰۰ درصدی به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید. دراپر معتقد بود که وضعیت بیتکوین در سال ۲۰۲۴ حتی بهتر از ۲۰۲۳ خواهد بود. 

در هر حال، هنوز مشخص نیست که روند قیمت بیتکوین و کل بازار رمزارز در سال ۲۰۲۴ به کدام سمت‌وسو خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید