Google Glass جدیدی در راه است - تکفارس 
Google Glass جدیدی در راه است - تکفارس 

Google Glass جدیدی در راه است

مسعود مقدم
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 04:32
Google Glass جدیدی در راه است - تکفارس 

خبر خوب برای طرفداران گجت های پوشیدنی این است که گوگل قصد دارد یک نسخه ی جدید و بروز شده از عینک هوشمند و محبوب Google Glass را به طراحی و ساخت برساند. اما شایعاتی نیز از Wall Street Journal به گوش می رسد و مضنون اصلی آن ها این است که گوگل قصد ندارد تا این مدل جدید را به بازار جهانی عرضه کند و می خواهد تا تنها کارمندان خود آن ها از این چشم هوشمند بهره برند.

گوگل گلس یک گجت فوق العاده به شمار می آید که به کاربران خود اجازه می دهد تا شیشه ی این عینک را نیز منطبق با میزان دور یا نزدیک بینی چشم خود تعویض نمایند و هم چنین افرادی که مشکل چشمی ندارند، می توانند از شیشه ی معمولی نصب شده بر روی عینک استفاده کنند. Google Glass ترکیبی از یک وسیله ی کار آمد، و جهان واقعی می باشد به طوری که این عینک به شما اجازه می دهد تا حوادث و اتفاقات، آب و هوا، وضعیت شبکه های اجتماعی و … را در هر ساعتی که مایلید جلوی چشمان خود ببینید.

اگر همه چیز طبق نقشه پیش رود، این عینک ها در پاییز امسال معرفی خواهند شد. هنوز به طور قطع مشخص نیست که این نسخه از Google Glass به بازار جهانی راه خواهد یافت یا فقط در انحصار کارمندان شرکت گوگل خواهد بود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.