اطلاعاتی درباره ی آینده ی Tizen، سیستم عامل انحصاری سامسونگ - تکفارس 
اطلاعاتی درباره ی آینده ی Tizen، سیستم عامل انحصاری سامسونگ - تکفارس 

اطلاعاتی درباره ی آینده ی Tizen، سیستم عامل انحصاری سامسونگ

مسعود مقدم
۹ مرداد ۱۳۹۴ - 01:59
اطلاعاتی درباره ی آینده ی Tizen، سیستم عامل انحصاری سامسونگ - تکفارس 

شرکت سامسونگ طی کنفرانسی که در شهر بنگلور در هند داشت، سامسونگ به صحبت درباره ی جزئیات و اطلاعات Gear A پرداخت اما آن تمام ماجرا نبود. این شرکت کره ای تصمیم گرفت تا درباره ی نسخه های سیستم عامل انحصاری که در آینده منتشر خواهد شد و برای اسمارت فون ها طراحی شده است نیز گفته هایی را ارائه دهد.

بیایید نخست درباره ی Tizen 2.4 صحبت کنیم. این سیستم عامل با ویژگی Easy Sign-Up به صورت پیش فرض عرضه خواهد و مانند سیستم عامل اندروید که برای برخی قسمت ها نیاز به اکانت گوگل یا همان جی میل دارد، بعضی کار ها در این نسخه به صورت خودکار تایید خواهد شد.

به گفته سامسونگ، بر خلاف اندروید، نسخه های آینده ی تایزن پیچیده نخواهد بود و دارای منو های کاربردی، ساده و قابل فهم می باشد. این چیزیست که کاربران اندروید مدت بسیار زیادیست انتظار آن را می کشند. سامسونگ به طور غیر مستقیمی اشاره کرده است که شما در سیستم عامل تایزن قادر هستید تا پروفایل شخصی خود را نیز ساخته و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی های بسیار زیادی در تایزن وجود دارد که در حال حاضر فاش نشده است و سامسونگ نیز گفته است که قصد دارد تا حد ممکن امنیت این سیستم عامل را تامین نماید تا به سرنوشت اندروید دچار نشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.