Nintendo خدمات TVii را در کنسول Wii U غیرفعال خواهد کرد - تکفارس 
Nintendo خدمات TVii را در کنسول Wii U غیرفعال خواهد کرد - تکفارس 

Nintendo خدمات TVii را در کنسول Wii U غیرفعال خواهد کرد

یاشار فتحعلی زاده
۳ مرداد ۱۳۹۴ - 22:40
Nintendo خدمات TVii را در کنسول Wii U غیرفعال خواهد کرد - تکفارس 

نینتندو میخواهد سرویس TVii را در کنسول Wii U , ماه دیگر غیر فعال کند. یکی از عاملین فروش خوب کنسول Wii U همین سرویس TVii بود که در اواخر سال ۲۰۱۲ در دسترس قرار گرفت. از کارهایی که میتوانستند کاربران و گیمرها در TVii انجام دهند , مشاهده برنامه ها و کانال های ماهواره ای بود و در عین حال ارائه خدماتی مانند Netflix  و Hulu .

این سرویس در تاریخ August 11, 2015 از دسترس خارج خواهد شد , اما سرویسهایی مانند Netflix, Hulu, Amazon Instant Video, YouTube, و Crunchyroll جداگانه عرضه و قابل استفاده خواهند بود. تمام چیزی که نینتندو گفته این است که : ” هر سرویسی یک عمر دارد و عمر این سرویس تمام شده , حالا تمام دقت و تمرکز ما بر روی پروژه های بعدی ماست. “

البته باید ذکر کرد TVii هرگز پایش را فراتر از آمریکا , کانادا و ژاپن نگذاشت . شاید دلیلش علاقه گیمرها و کاربران به استفاده از این سرویس کم بوده تا نینتندو به خود زحمت بدهد و در جاهای دیگر , این خدمات را ارائه کند. به هر حال , اگر شما بازی هایی مثل Mario Kart 8, Super Smash Bros و Bayonetta 2 را خریداری کرده اید , دیگر چه نیازی دارید به تماشای برنامه های تلویزیونی ؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید