دانلود مجله ویدیویی خانواده گیمفا - تکفارس 
دانلود مجله ویدیویی خانواده گیمفا - تکفارس 

دانلود مجله ویدیویی خانواده گیمفا

محمدرضا قدمگاهی
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 22:24
دانلود مجله ویدیویی خانواده گیمفا - تکفارس 

به نقل از گیمفا: دیگر وقت آن رسیده بود که تحولی عظیم در روند فعالیت سایت مشاهده کنیم. بدون تردید انتشار پیاپی اخبار و خواندن مقالات بعد از مدتی کسل کننده و موجب سرگیجه می شود و با خود می گویید: از خواندن این همه اخبار حوصلم سر رفته است! اما غصه نخورید و خونسردی خودتان را حفظ کنید چرا که گیمفا در حرکتی دیگر با توجه به فصل تعطیلات و در نظر گرفتن زمان مناسب، اقدام به تهیه آیتم ویدیویی تحت عنوان “مجله ویدیویی خانواده گیمفا” کرده است. در این مجله علاوه بر پرداختن به دنیای بازی های کامپیوتری با آیتم هایی شاد و مهیج که باعث جوشش آدرنالین در رگ های بدن شما می شود، مهمان خانه های تان شده ایم.

همان طور که گفته شد، مجله ی ویدیویی خانواده گیمفا به مسائل دنیای بازی های کامپیوتری می پردازد که اعم از:

  • اخبار ماه گذشته بازی های خارجی
  • اخبار ماه گذشته بازی های داخلی
  • پیش نمایش
  • مصاحبه
  • و …

در کنار آیتم های بالا که همه توسط گویندگان نام آشنای ما تولید و ضبط شده اند، ویدیوهایی سرگرم کننده نیز قرار دارد.

زمان ویدیو  ۱ ساعت بوده و در آن سعی کردیم جمع بندی کلی از ماه گذشته داشته باشیم تا کسانی که به خاطر مشغله ی کاری نتوانستند گیمفا را دنبال کنند، فرصتی دوباره داشته باشند.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

نکته: برای مشاهده در بهترین کیفیت از نرم افزار KM Player استفاده کنید.

نکته: در صورت توان نسخه ۷۲۰p را دانلود کنید


 

محمد صادقیان، تدوینگر:

همانطور که اطلاع دارید این اولین قسمت خانواده گیمفا به صورت تصویری می باشد. در کمتر سایت اینترنتی شاهد چنین آیتمی هستیم و اگر اولین نباشیم، آخرین هم نخواهیم بود.

چندین شب و روز  بنده و اقای زاهدی و بسیاری از دوستان دیگر روی این مجله کار می کردیم تا بتوانیم کیفیتی را در نهایت ارائه دهیم که شایسته ی کاربران گیمفا باشید نمی گویم این ویدئو خالی از هرگونه اشکال است، خیر. طبیعتا به دلیل اینکه این نخستین بار است که این کار در گیمفا انجام می شود مشکلاتی خواهد داشت که بنده پیشاپیش از همه شما عزیزان پوزش می طلبم  امیدواریم توانسته باشیم خواسته های شما را بر آورده کنیم از شما خواهشمندم فقط بعد از دیدن ویدئو تشکر نکنید، انتقاد های شما نیز به ما کمک می کند تا مشکلات احتمالی در این قسمت را بر طرف کنیم تا در قسمت بعدی بهتر ظاهر شویم.

امید وارم از این قسمت لذت ببرید و منتظر قسمت بعدی خانواده گیمفا باشید.

جای دارد در انتها از آرین سرخابی برای شعر انگلیسی تیتراژ پایانی نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید