Galaxy Note 5 در تاریخ ۱۳ آگوست و با حافظه ی MicroSDXC عرضه می شود - تکفارس 
Galaxy Note 5 در تاریخ ۱۳ آگوست و با حافظه ی MicroSDXC عرضه می شود - تکفارس 

Galaxy Note 5 در تاریخ ۱۳ آگوست و با حافظه ی MicroSDXC عرضه می شود

امیر ملکان
۱ مرداد ۱۳۹۴ - 02:26
Galaxy Note 5 در تاریخ ۱۳ آگوست و با حافظه ی MicroSDXC عرضه می شود - تکفارس 

طبق گزاررشات بیرون آمده از شبکه های کره ای٬ شایعات زیادی در خصوص تاریخ انتشار زودتر Galaxy Note 5 وجود دارد.که به احتمال زیاد هم درست هستند. اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که زمان عرضه در تاریخ ۱۲ آگوست بوده است. ولی طبق اطلاعات جدید این زمان در تاریخ ۱۳ آگوست  در نیویورک می باشد و احتمالا هم این اطلاعات درست می باشد. دلیل این عجله این است که از تاریخ عرضه ی آیفون جدید که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود٬ پیشی بگیرد و زودتر وارد بازار شود. بنابر این سامسونگ روش معمول خود٬ که قرار بود در نمایشگاه IFA برلین محصول جدید خود را معرفی کند٬ تغییر داده و قرار است این محصول زودتر ار زمان مقرر اعلام شود.

همچنین اطلاعات کلیدی جدیدی در خصوص Galaxy Note 5  و Galaxy S6 Plus منتشر شده است که تا بحال مخفی بوده است. اگر اطلاعات پروفایل های استفاده کنندگان از سایت شبکه ی موبایل Sprint آمریکا درست باشد٬ Note 5  قرار است تا ۱۲۸GB حافظه را از طریق MicroSd ساپورت کند.

این مسئله به احتمال زیاد موجب خوشنودی طرفداران سامسونگ می گردد. زیرا سامسونگ دو ویژگی را از Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge حذف کرده بود:یکی استفاده از اسلات میکرو اس دی و دیگری باطری قابل جدا شدن.

باطری قابل جدا شدن جزوی از گذشته ی گوشی Note  بوده است و در حال حاضر از باطری ۴,۱۰۰mAh داخلی استفاده می شود. ولی به هر حال حافظه ی قابل ارتقا مطمئنا از خصوصیات این گوشی می باشد.

بنابر اطلاعات جدید از شبکه ی مخابراتی آمریکا مشخص شده است که دوربین فبلت جدید سامسونگ که ۱۶MP و ۵MP  می باشد٬ به طور مستقیم از Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge به ارث برده شده است.

مهمتر اینکه شایعات گویای این نکته بود که Note 5 قرار است با رم ۴GB عرضه شود٬ ولی هر دو دستگاه (Galaxy S6/S6 Edge & Note5) قرار است با رم ۳GB عرضه شوند.

زمان هیجان انگیزی راپیش رو داریم٬ و ما به دنبال زمان عرضه ی رسمی این محصولات می باشیم. و باید منتظر نزدیک شدن به تاریخ ۱۳ آگوست و اطلاعات جدید تر باشیم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید