مشخصات گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ فاش شد - تکفارس 
مشخصات گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ فاش شد - تکفارس 

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 10:52
گلکسی زد فلیپ ۵

در حالیکه شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ وجود دارد، امروز مشخصات آن فاش شده است. این گوشی قرار است در رویداد آنپکد بعدی سامسونگ در مردادماه معرفی شود.

یک افشاگر مطرح به نام Yogesh Brar در توییتر فاش کرده است که زد فلیپ ۵ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در کنار ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با وضوح FHD+ و یک نمایشگر کاور ۳.۴ اینچی HD بهره خواهد برد.

گلکسی زد فلیپ ۵

به گفته این افشاگر، گلکسی زد فلیپ ۵ مثل مدل قبلی خود از یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ سیمی ۲۵ وات استفاده خواهد کرد. این افشاگر اشاره‌ای به شارژ بی‌سیم نکرده است هرچند که مدل‌های قبلی فلیپ از آن بهره برده‌اند.

همچنین نباید انتظار ارتقاء دوربین بهتری در این گوشی داشته باشیم، چرا که این گوشی از سیستم دوربین دوگانه ۱۲/۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود بهره خواهد برد. با این حال، سامسونگ ممکن است بهبودهای نرم‌افزاری خوبی را در این زمینه ارائه کند.

گلکسی زد فلیپ ۵ در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۳ را در کنار رابط کاربری One UI 5.1 اجرا خواهد کرد و احتمالا تا چهار سال آپدیت اندروید و تا پنج سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

طبق شایعات، رویداد آنپک بعدی سامسونگ در آخرین هفته ماه جولای (اوایل مرداد) برگزار خواهد شد. این تاریخ از آنچه که انتظار می‌رفت زودتر خواهد خواهد بود و همانطور که می‌دانید سامسونگ معمولا دومین رویداد آنپک خود را در ماه آگوست برگزار می‌کند.

سامسونگ در این رویداد از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵، زد فلیپ ۵ در کنار ساعت گلکسی واچ ۶ و تبلت سری گلکسی تب S9 رونمایی خواهد کرد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این محصولات در ماه جولای با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید