سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را تائید کرد - تکفارس 
سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را تائید کرد - تکفارس 

سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را تائید کرد

افشین نوری
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 10:40
سامسونگ

سامسونگ خود را برای رویداد آنپکد بعدی‌اش آماده می‌کند و حالا تاریخ برگزاری آن را تائید کرده است.

این شرکت کره‌ای تائید کرده است که رویداد معرفی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ در اواخر ماه جولای (اوایل مردادماه) برگزار خواهد شد. این در حالیست که گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سال گذشته در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ و گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ معرفی شدند

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه دستگاه‌هایی در ۲۷مین رویداد آنپکد سامسونگ معرفی خواهند شد، اما می می‌دانیم که این رویداد برخلاف سال‌های گذشته در شهر سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد. سامسونگ همیشه رویدادهای آنپکد خود را خارج از کره جنوبی برگزار کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد این رویدادها را در شهرهای فرهنگی دنیا به جای اینکه فقط در شرهای آمریکا برگزار کند اجرا نماید.

البته ما نمی‌دانیم که تاریخ دقیق معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ چه روزی خواهد بود و صرفا می‌دانیم که اواخر ماه جولای این اتفاق خواهد افتاد. سامسونگ معمولا در اواسط هفته رویدادهای آنپکد خود را برگزار می‌کند و به همین خاطر انتظار می‌رود رویداد بعدی این شرکت در زوز ۲۶ جولای برگزار شود.

به نظر می‌ٰرسد طراحی گلکسی زد فولد ۵ تغییری چندانی نسبت به سال گذشته نخواهد داشت، اما این گوشی از مکانیسم لولای متفاوتی نسبت به فولد ۴ بهره خواهد برد. طبق شایعات، این گوشی از یک لولای اشک قطره‌ای برای کاهش فاصله دو نیمه نمایشگر خود استفاده خواهد کرد و در نتیجه میزان چین‌خوردگی وسط نمایشگر آن به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه فکرهایی در سر دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید