ایلان ماسک از استخدام مدیر ارشد NBCUniversal در توییتر خبر داد - تکفارس 
ایلان ماسک از استخدام مدیر ارشد NBCUniversal در توییتر خبر داد - تکفارس 

ایلان ماسک از استخدام مدیر ارشد NBCUniversal در توییتر خبر داد

افشین نوری
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 12:51
توییتر

ایلان ماسک اخیرا لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات NBCUniversal، را به‌عنوان مدیرعامل توییتر انتخاب کرد و حالا یکی دیگر از مدیران این شرکت به نام Joe Benarroch را استخدام کرده است. آقای Benarroch قرار است از روز دوشنبه (امروز) کار خود را با تمرکز روی عملیات کسب‌وکار توییتر شروع کند.

در حالیکه خانم یاکارینو قرار است به‌زودی موقعیت مدیرعاملی توییتر را تصاحب کند، آقای Benarroch پروفایل لینکدین خود را به‌روزرسانی کرده است که نشان می‌دهد او در دفتر توییتر در نیویورک مستقر شده است.

او همچنین پستی درباره مسئولیت جدید خود منتشر کرده است که در آن گفته است «من امیدوارم بتوانم تجربیات خود را به توییتر منتقل کنم و با همه تیم این شرکت برای ساخت توییتر ۲.۰ همکاری خواهم کرد.»

آقای Benarroch در شرکت NBCUniversal نایب رئیس ارتباطات، تبلیغات و همکاری‌های این شرکت بود و قبلا در شبکه اجتماعی فیس بوک نیز کار کرده است. هفته گذشته گزارش شد که Ella Irwin دومین مدیر امنیتی توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک از سمت خود استعفا داده است.

ماسک از زمان خرید توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار تحت فشار زیادی برای پیدا کردن جانشین مناسبی برای هدایت این شرکت قرار داشته است تا او بتواند به سایر کسب‌وکارهای خود که شامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس می‌شوند برسد. حالا او یاکارینو را به عنوان مدیرعامل توییتر انتخاب کرده است و قرار است ظرف شش هفته آینده رسما کار خود را شروع کند.

با توجه به اینکه ماسک معمولا در همه پروژه‌هایی که مرتبط با او است دخالت مستقیم می‌کند، خیلی‌ها منتظرند ببیند که میزان دخالت او در کارهای یاکارنیو چقدر خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که با توجه به سابقه یاکارنیو در بخش تبلیغات، شاهد رشد چشمگیر این بخش در توییتر خواهیم بود.

منبع: BBC

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.