۳ روش برای خرید هاست از سایت های خارجی - تکفارس 
۳ روش برای خرید هاست از سایت های خارجی - تکفارس 

۳ روش برای خرید هاست از سایت های خارجی

تکفارس
۶ خرداد ۱۴۰۲ - 18:56
۳ روش برای خرید هاست از سایت های خارجی - تکفارس 

برای پرداخت هزینه هاست و خرید از وبسایت‌های خارجی حتماً باید دارای حساب بین‌المللی باشید، در غیر اینصورت باید از روش‌های جایگزین استفاده کنید. اگر به دنبال وب سایتی هستید که بتوانید بدون نیاز به حساب بانکی بین المللی، خریدهای اعتباری خود را انجام دهید، خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت کنار شماست. خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید پی پال برخی از خدمات مهمی است که نوین پرداخت به کاربران خود ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال راهی جذاب، ایمن و مطمئن برای خرید هاست هستید و اطلاعی درباره بهترین‌ روش‌های خرید هاست خارجی ندارید، در این مقاله قرار است به سراغ ۳ روش جذاب و کاربردی برویم که از طریق آن‌ها می‌توانید هاست مورد نظرتان، متناسب با نیازهای کسب و کارتان را خریداری کنید. همچنین در پایان خواهیم گفت که چطور می‌توانید برای خرید آنلاین پرفکت مانی و  خرید پی پال اقدام کنید تا هزینه‌های مربوط به هاست را بپردازید.

هاست خارجی، مطمئن و پرقدرت

برای ایجاد یک کسب و کار مجازی قوی به امکانات خوب نیاز دارید. یکی از امکانات مهم، داشتن هاست پرقدرت و سریع برای وب سایت است. میزبانی وب یا هاستینگ می‌تواند از سرورهای خارجی کمک بگیرد یا از سرور های داخلی. عملکرد سریع و صحیح هر وب سایت نخست به هاستینگ پرقدرت آن مربوط است.
بعضی از کسب و کار ها به خاطر امکانات بهتر و قدرت سرور های خارجی به سراغ استفاده از آن‌ها می روند. به دلیل وجود رقابت شدید بین سیستم‌های خرید و فروش هاستینگ، باید اذعان کنیم که امکانات در این زمینه مدام زیادتر و بهتر می‌شود و خدماتی بهتر و سریع‌تر را به مشتریان خود ارائه می دهند تا از هاستینگ آن ها استفاده کنند.

۳ روش خرید هاست خارجی

همانطور که گفته شد برای خرید هاستینگ می‌توانید از ۳ طریق عمده اقدام کنید.

  1. پی پال
  2. وب مانی
  3. پرفکت مانی

در ادامه قرار است هر یک از این روش‌ها را به صورت جداگانه توضیح دهیم. بنابراین اگر به دنبال این هستید که بدون نیاز به حساب اعتباری بین المللی و بدون محدودیت تحریم‌های بانکی اقدام به خرید هاست کنید، در ادامه با ما همراه باشید. 

  • خرید هاست خارجی با پی پال

پرداخت هزینه هاست از طریق پی پال بسیار آسان است. می‌توانید آدرس ایمیل حساب خود را به سایت خرید هاست بدهید یا وارد حساب PayPal خود شوید و روی دکمه «درخواست» در سمت راست کلیک کنید.

۳ روش برای خرید هاست از سایت های خارجی - تکفارس 

سپس ایمیل فرستنده را وارد کنید و روی «بعدی» کلیک کنید. مقدار، نوع ارز و یک یادداشت (اختیاری) را وارد کنید. سپس روی «درخواست انتقال» کلیک کنید. همچنین می‌توانید صورتحساب پی پال خود را با موجودی حسابتان هم پرداخت کنید. در واقع پی پال یک سرویس رایگان است که کاربر را قادر می‌سازد تا به سرعت فاکتورهای خود را از طریق ایمیل یا پیوند مشترک، ایجاد و ارسال کند. حتی می توانید فاکتور را به پرداخت های جزئی‌تر تقسیم کنید یا برای خدمات ارائه شده به صورت بخش بخش هزینه ارسال کنید. از داشبورد حساب کاربریتان می‌توانید سابقه صورت‌حساب‌ها را برای پیگیری پرداخت‌ها و بررسی یادآوری‌ها در خصوص صورت‌حساب‌های آتی مشاهده کنید.

برای برداشت وجه از موجودی PayPal خود جهت خرید هاست خارجی، وارد حساب PayPal شوید و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی دکمه «انتقال پول»، درست در زیر بخش موجودی PayPal خود کلیک کنید. کاربران همچنین می توانند از طریق منوی “Wallet” در نوار ابزار بالای برنامه خرید پی پال به این گزینه دسترسی داشته باشند.
  • روی “انتقال وجه” کلیک کنید
  • اگر چندین کارت یا حساب بانکی دارید که به حساب پی پال‌تان متصل کرده اید، از شما خواسته می شود که یکی را انتخاب کنید.
  • روی “گزینه بعدی” کلیک کنید و مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد کنید. سپس دوباره روی «گزینه بعدی» کلیک کنید.
  • در مرحله آخر، مبلغ انتقال جهت خرید هاست را بررسی کرده و روی «انتقال» کلیک کنید تا تراکنش نهایی شود.

همچنین برای خرید پی پال و افتتاح حساب پی پال می‌توانید از برخی از خدمات داخلی هم استفاده کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • خرید هاست خارجی با وب مانی
۳ روش برای خرید هاست از سایت های خارجی - تکفارس 

نحوه استفاده از وب مانی برای خرید هاست خارجی عبارت است از:

اگر می خواهید از وب مانی برای خرید هاست استفاده کنید، می توانید با ایجاد یک حساب کاربری کار را شروع کنید. ابتدا به وب سایت رسمی وب مانی مراجعه کرده و روی گزینه Sign-Up کلیک کنید تا حساب کاربری خود را ایجاد کنید. در صفحه ثبت نام، تمام جزئیات مورد نیاز مانند کشور، شماره تلفن (با کد کشور) و… را ارائه دهید. هنگامی که تمام جزئیات را ارائه کردید، کپچا را وارد کنید و روی گزینه MORE کلیک کنید. اکنون، تمام جزئیات را تأیید کنید و رمز عبور حساب خود را انتخاب کنید.

پس از ارائه و تأیید همه جزئیات، سیستم شما را به قسمت عضویت حساب وب مانی هدایت می‌کند که در نهایت یک شماره حساب وب مانی دریافت خواهید کرد که با آن می‌توانید به خرید هاست اقدام کنید.

وب مانی می تواند بهترین همراه شما برای خرید اعتباری بدون مشکل باشد، زیرا امنیت و راحتی بسیار بالایی را برای پرداخت و دریافت پرداخت های آنلاین ارائه می دهد. بنابراین به نظر میرسد باید به سراغ وب مانی بروید زیرا به راحتی می توانید حساب کاربری خود را بسازید و تراکنش های آنلاینی مثل خرید هاست خارجی را بدون مشکل انجام دهید.

  • خرید هاست خارجی با پرفکت مانی
۳ روش برای خرید هاست از سایت های خارجی - تکفارس 

با خرید ووچر پرفکت مانی نیز می‌توانید کلیه خدمات پرداخت ارزی خود را بدون دردسر و با ایمنی بسیار بالایی انجام دهید. پرفکت مانی نیز مانند وب مانی و پی پال سیستم پرداخت ارزی اعتباری بین المللی محسوب می‌شود که می‌توانید به واسطه آن خریدهای خارجی خود را به صورت آنی انجام دهید.

همچنین برای خرید آنلاین پرفکت مانی و افتتاح حساب می‌توانید از برخی از خدمات داخلی هم استفاده کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پرداخت ارزی نوین پرداخت

برای پرداخت هزینه هاست و خرید از وبسایت‌های خارجی حتماٌ باید دارای حساب بین‌المللی باشید، در غیر اینصورت باید از روش‌های جایگزین استفاده کنید. اگر به دنبال وب سایتی هستید که بتوانید بدون نیاز به حساب بانکی بین المللی، خریدهای اعتباری خود را انجام دهید، خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت کنار شماست. خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید پی پال برخی از خدمات مهمی است که نوین پرداخت به کاربران خود ارائه می‌دهد.

همچنین اگر تاکنون اقدام به افتتاح حساب پی پال، وب مانی و پرفکت مانی نکرده‌اید، می‌توانید این کار را به نوین پرداخت بسپارید و حساب اعتباری خود را به صورت رایگان افتتاح کنید. پشتیبانی قوی، سرعت آنی و امنیت کاربری در کنار سایر خدمات، مزایای ویژه‌ای است که نوین پرداخت برای کاربران خود به ارمغان آورده است. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه قدردانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید