مشخصات کلیدی شیائومی ۱۴ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۴ پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۴ پرو فاش شد

افشین نوری
۴ خرداد ۱۴۰۲ - 13:20
شیائومی ۱۴ پرو

براساس اطلاعاتی تازه‌ای که امروز فاش شده است شیائومی ۱۴ پرو دارای مشخصات رده‌بالایی خواهد بود. سری شیائومی ۱۴ قرار است اواخر سال جاری میلادی معرفی بشود.

در حالیکه شیائومی هنوز اطلاعاتی درباره این سری منتشر نکرده است کانال Digital Chat Station مشخصات کلیدی مدل شیائومی ۱۴ پرو را فاش کرده است. این گوشی ظاهرا مجهز به تراشه SM8650 خواهد بود. این تراشه اشاره به پردازنده آینده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارد.

شیائومی ۱۴ پرو

شیائومی ۱۴ پرو همچنین از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به توان شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات بهره خواهد برد. طبق اطلاعات امروز، این گوشی دارای دو نرخ متفاوت شارژ سریع سیمی خواهند بود که عبارتند از ۹۰ وات و ۱۲۰ وات.

اخیرا گوشی شیائومی ۱۳ بدون ارتقا چندانی در بخش سرعت شارژ معرفی شد، اما به نظر می‌رسد که مدل استاندارد شیائومی ۱۴ با سرعت شارژ بالاتری ارائه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید شیائومی ۱۳ با یک شارژر سازگار با مدل قبلی خود یعنی شیائومی ۱۲ عرضه شد که از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کرد. هرچند که مدل شیائومی ۱۳ پرو با سرعت ۱۲۰ وات ارائه شد، اما به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد در سال ۲۰۲۳ از سرعت شارژ بالاتری در مدل استاندارد سری پرچمدار خود استفاده کند.

کانال Digital Chat Station به‌تازگی فاش کرده است که شیائومی امسال آداپتوری به نام MDY-14-EC ارائه خواهد کرد که متفاوت از شارژر گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ۱۲ با نام MDY-12-Ex خواهد بود. این آداپتور دارای ماکزیمم خروجی ۲۰V/4.5A است که بالاتر از مقدار خروجی شارژر قبلی خواهد بود و این به معنای آن است که سرعت شارژ این آداپتور احتمالا ۹۰ وات خواهد بود.

براساس شایعات، شیائومی ۱۴ پرو ارتقا قابل‌توجهی در بخش دوربین خواهد داشت و از دوربین‌های WLG High-Lens استفاده خواهد کرد. در بخش طراحی، این گوشی در دو نسخه ارائه خواهد شد که شامل نمایشگر مسطح و نمایشگر خمیده می‌شوند. احتمال می‌رود که این دو نسخه از سرعت‌های مختلفی پشتیبانی کنند.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی این گوشی را در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید