ایلان ماسک: به ضرر مالی شرکت های خود اهمیتی نمی دهم - تکفارس 
ایلان ماسک: به ضرر مالی شرکت های خود اهمیتی نمی دهم - تکفارس 

ایلان ماسک: به ضرر مالی شرکت های خود اهمیتی نمی دهم

مهدی حلوائی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 14:25
ایلان ماسک

ایلان ماسک در بخش پایانی مصاحبه‌ی طولانی خود با خبرگزاری CNBC در پاسخ به این سوال که چرا با وجود آگاهی از جنجالی بودن برخی توییت‌های خود باز هم این توییت‌ها را منتشر می‌کند، اعلام کرد که به ضرر مالی شرکت‌های توییتر، تسلا و اسپیس ایکس به دلیل بیان نظرات خود در توییتر اهمیتی نمی‌دهد. ماسک اخیراً در توییت جنجالی جدیدی ادعا کرده بود که جورج سوروس (George Soros)، میلیاردر و سرمایه‌گذار مشهور، از انسان‌ها متنفر بوده و از این نظر شبیه به مگنتو (Magneto)، شخصیت شرور سری X-Men، است.

مطالب مرتبط:

رفتار صریح و بی‌پرده‌ی ماسک نشان می‌دهد که او هیچ مشکلی با ناراحت کردن سرمایه‌گذاران و مشتریان تسلا و همچنین کاربران توییتر ندارد. البته کاربران نیز از این موضوع که ماسک با مدیران عامل سنتی تفاوت دارد نیز به خوبی آگاهند. مدیر عامل توییتر پس از نبرد حقوقی سال ۲۰۱۸ خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در پی توییتی در خصوص شخصی‌سازی تسلا حالا وکیلی را برای بررسی توییت‌های خود و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه استخدام کرده است. با این حال، این کار نیز ماسک را از بیان نظرات واقعی خود منصرف نکرده است.

در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که لیندا یاکارینو (Linda Yaccarino)، مدیر عامل بعدی توییتر، چه نظری در خصوص توییت‌های جنجالی ماسک خواهد داشت چرا که یکی از وظایف اصلی او، تبدیل کردن این پلتفرم به مکانی مناسب برای شرکت‌های تبلیغاتی خواهد بود.

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.