OpenAI پلاگین های ChatGPT را برای کاربران نسخه پلاس عرضه کرد - تکفارس 
OpenAI پلاگین های ChatGPT را برای کاربران نسخه پلاس عرضه کرد - تکفارس 

OpenAI پلاگین های ChatGPT را برای کاربران نسخه پلاس عرضه کرد

افشین نوری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 12:10
ChatGPT uses 17,000 times the amount of electricity

شرکت OpenAI چند ماه پیش اقدام به ارائه پلاگین‌هایی برای چت بات ChatGPT کرد که فقط برای تعدادی از کاربران قابل دسترس بود. حالا این پلاگین‌ها که تعداد آن‌ها بیش از ۷۰ تاست در اختیار همه کاربران نسخه پلاس ChatGPT قرار گرفته است.

این پلاگین‌ها به‌طور خودکار با خرید اشتراک ChatGPT Plus فعال خواهند شد و کاربران می‌توانند در بخش تنظیمات این چت بات قسمت Beta Features به آن‌ها دسترسی داشته باشند. هزینه اشتراک نسخه پلاسChatGPT برابر با ۲۰ دلار در ماه است که به کاربران اجازه استفاده از مدل زبانی پیشرفته ChatGPT-4 را که بسیار بهتر از ChatGPT-3 است خواهد داد. کاربران این نسخه، به بیش از ۷۰ پلاگین شخص‌ثالث دسترسی خواهند داشت که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خاصی دارند.

ChatGPT

کاربران، هر تعداد از این پلاگین‌ها را که بخواهند می‌توانند نصب کنند، اما فقط مجاز به استفاده از حداکثر سه پلاگین به‌طور همزمان خواهند بود. این پلاگین‌ها، طیف وسیعی از صنایع و کسب‌وکارها را پوشش می‌دهند که شامل شاپینگ، بورس، مسافرت، غذا و موارد دیگر می‌شوند. برای مثال، یک پلاگین به نام ndricks Sports می‌تواند اخبار و اطلاعات ورزشی مرتبط را پیدا کرده و به شما نمایش دهد.

پلاگین‌های دیگری مثل AskYourPDF و ChatWithPDF به کاربران اجازه می‌دهند تا با دادن آدرس URL یک فایل PDF به چت بات ChatGPT سوالاتی درباره آن بپرسند. البته این پلاگین‌‌ها فقط آدرس URL را قبول می‌کنند و نمی‌توانند فایل PDF را از کامپیوتر شما قبول کنند.

ChatGPT

این پلاگین‌ها فعلا در مرحله بتا و آزمایشی هستند و ممکن است در برخی مواقع با مشکلاتی مواجه شوند. برای مثال، پلاگین ndricks Sports هرچند اکثر اطلاعات را به‌درستی نشان می‌دهد، اما لینک‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد ممکن است دقیقا به همان جایی که ChatGPT اطلاعات خود را دریافت کرده منتقل نکند. یا پلاگین ChatWithPDF در برخی موارد به‌خوبی کار نمی‌کند.

در هرحال، ارائه این پلاگین‌ها خواهد توانست قابلیت‌های ChatGPT را ارتقا دهند، به‌ویژه اینکه چت بات بارد گوگل اخیرا بهبودهای قابل‌توجهی دریافت کرده است. حالا باید ببینیم رقابت این دو چت بات هوش مصنوعی چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: Mashable

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید