شایعه: قابلیت های هدست واقعیت ترکیبی اپل بسیار فراتر از رقبایش خواهد بود - تکفارس 
شایعه: قابلیت های هدست واقعیت ترکیبی اپل بسیار فراتر از رقبایش خواهد بود - تکفارس 

شایعه: قابلیت های هدست واقعیت ترکیبی اپل بسیار فراتر از رقبایش خواهد بود

افشین نوری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 10:45
هدست واقعیت ترکیبی اپل

در حالیکه شایعات زیادی درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل وجود دارد، امروز وال استریت ژورنال اطلاعات تازه‌ای درباره آن منتشر کرده است.

طبق این گزارش، هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 که ماه ژوئن (خرداد) برگزار خواهد شد معرفی خواهد گردید. ظاهرا بسیاری از نشست‌های این رویداد به توسعه نرم‌افزار این هدست اختصاص خواهد داشت. با این حال، وال استریت ژونال ادعا کرده است که تولید انبوه این هدست تا ماه سپتامبر شروع نخواهد شد. به نظر می‌رسد اپل با مشکلاتی در تولید این هدست روبرو خواهد بود، ولی دقیقا جزئیات آن مشخص نیست.

هدست واقعیت ترکیبی اپل دارای یک نمایشگر داخلی برای ارائه واقعیت مجازی و چندو دوربین خارجی برای ارائه واقعیت افزوده خواهد بود و امکان مشاهده دنیای واقعی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. ترکیب این دو فناوری باعت خواهد شد تا ما با یک هدست واقعت ترکیبی روبرو باشیم.

در گزارش امروز گفته شده است که هدست اپل در مقایسه با سایر دستگاه‌های این شرکت یک محصول تجربی و غیرمرسوم خواهد بود، بطوریکه قیمتی حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد داشت و از یک باتری اکسترنال بهره خواهد برد. ظاهرا مهمترین کاربرد این هدست با سه مورد +FaceTime, Apple Fitness و گیمینگ خواهد بود.

وال استریت ژورنال در ادامه گزارش خود گفته است که هدست اپل از نظر مشخصات بسیار فراتر از رقبایش خواهد بود و عملکرد بسیار بالایی را ارائه خواهد کرد. یکی از رقبای این هدست، Quest Pro متا خواهد بود.

در هر حال، باید ببینیم اپل این هدست را در نهایت با چه مشخصات و قیمتی ارائه خواهد کرد.

منبع: macrumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید