هوش مصنوعی بینگ با PDF خوان مرورگر اج ادغام شد - تکفارس 
هوش مصنوعی بینگ با PDF خوان مرورگر اج ادغام شد - تکفارس 

هوش مصنوعی بینگ با PDF خوان مرورگر اج ادغام شد

افشین نوری
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 14:46
بینگ

مایکروسافت چت بات هوش مصنوعی بینگ را با قابلیت PDF خوان مرورگر اج یکپارچه کرده است. این قابلیت هنوز در مرحله تست و به‌طور عمومی عرضه نشده است.

این خبر را یک افشاگر مطرح توییتر به نام Leopeva64 که تاکنون اطلاعات زیادی درباره مرورگر اج فاش کرده منتشر کرده است. این یکپارچه‌سازی ظاهرا در کانال قناری اج رویت شده است.

به گفته این افشاگر، یک دکمه جدید ‘Ask Bing Chat’ به PDF خوان مرورگر مایکروسافت اج اضافه شده است که با کلیک کردن روی آن به هوش مصنوعی بینگ در سایدبار سمت راست دسترسی پیدا خواهید کرد.

شما سپس می‌توانید یک چت درباره فایل PDFی که هم‌اکنون در مرورگر اج باز است شروع کنید که قابلیت بسیاری خوبی برای آن خواهد بود. اوایل این ماه نیز همین افشاگر توییتر خبر از یک گزینه جدید برای باز کردن هوش مصنوعی بینگ در منوی کلیک راست اج داده بود که استفاده از این هوش مصنوعی را برای کاربران بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

این قابلیت نیز ظاهرا در مرحله تست قرار دارد و در نسخه قناری اج رویت شده است. بنابراین تا عرضه نهایی آن باید صبر کنیم. انتظار می‌رود با توجه به این یکپارچه‌سازی‌ها، مایکروسافت هوش مصنوعی بینگ را با سرویس‌های بیشتری ادغام کند.

چت بات بینگ در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و باید ببینیم مایکروسافت چه اقدامات دیگری برای بهبود آن انجام می‌دهد.

منبع: Techradar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید