ویندوز ۱۰ تکمیل شد / تصویر رسمی از مایکروسافت - تکفارس 
ویندوز ۱۰ تکمیل شد / تصویر رسمی از مایکروسافت - تکفارس 

ویندوز ۱۰ تکمیل شد / تصویر رسمی از مایکروسافت

محمدرضا قدمگاهی
۲۶ تیر ۱۳۹۴ - 18:39
ویندوز ۱۰ تکمیل شد / تصویر رسمی از مایکروسافت - تکفارس 

به گزارش مایکروسافت و به نقل تکفارس، ویندوز ۱۰ مراحل پایانی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و در مرحله آماده سازی برای انتشار به سر میبرد. طبق این گزارش اولین نسخه ویندوز ۱۰ با شماره سریال build 10240 منتشر شده و دارای قفل امنیتی قوی به نام RTM است که دست هکرهای زبردست را نیز از نفوذ به سیستم امنیتی مایکروسافت و انتشار کرک برای این ویندوز دست اول، کوتاه میکند. اگرچه با وجود آپگرید رایگان از ویندوز ۷ و ۸ به ویندوز ۱۰ فکر نمیکنیم کسی نیاز به نسخه کرکی و یا دزدی این ویندوز داشته باشد.

تاریخ ۲۹ جولای تاریخی است که درست ۲۰ سال پیش مایکروسافت در این تاریخ ویندوز ۹۵ را به عرضه رساند و حال با گرامیداشت آن ویندوز دست اول و گرانبها این ویندوز، یعنی ویندوز ۱۰ را نیز منتشر میکند و این تاریخ همیشه در ذهن تاریخ تکنولوژی خواهد ماند. مایکروسافت در این نسخه از ویندوز و سیستم عامل خود وعده Cross-Platform را داده و اذعان دارد که این نسخه از ویندوز بر روی تمامی وسایل الکترونیکی و حتی کامپیوتر ساده ماشین ها نیز قابل نصب است. این دقیقا همان ویژگی است که سیستم عامل لینوکس ۱۰ سال پیش نیز دارا بود.

2015-07-15-image-21

نویسنده این گزارش نیز تصویری از “ویندوز ۸٫۱ در حال آپدیت شدن به ویندوز ۱۰” در نوشته خود قرار داده و واژه Finalize در زیر آن نوشته است.

win10-final

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید