ایلان ماسک: پیام های رمزگذاری شده به‌زودی به توییتر می آیند - تکفارس 
ایلان ماسک: پیام های رمزگذاری شده به‌زودی به توییتر می آیند - تکفارس 

ایلان ماسک: پیام های رمزگذاری شده به‌زودی به توییتر می آیند

افشین نوری
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 16:12
توییتر

به نظر می‌رسد پیام‌رسانی در توییتر بیش از پیش خصوصی‌تر خواهد شد. ایلان ماسک مدیرعامل توییتر گفته است که در حال راه‌اندازی نسخه ۱.۰ پیام دایرکت رمزگذاری شده هستند.

این به معنای آن است که هیچ کس قادر به خواندن پیام‌های مستقیم ارسالی و دریافتی شما در توییتر نخواهد بود. ماسک گفته است که حتی خود توییتر هم دسترسی به این پیام‌ها نخواهد داشت و انتظار می‌رود که این قابلیت به‌سرعت رشد کند.

امروزه، پیام‌های رمزگذاری شده تبدیل به یک استاندارد در پلتفرم‌های پیام‌رسانی شده است و در حال حاضر تلگرام، واتساپ، وایبر و مسنجر از آن پشتیبانی می‌کنند. ماسک در ماه مارس گفته بود که پیام‌های مزگذاری تا آخر ماه میلادی ارائه خواهد شد، اما این مدت زمان کمی طولانی شده است و به نظر می‌رسد که اخراج کارکنان توییتر در ماه‌های اخیر دلیل تاخیر در عرضه آن بوده است.

ماسک همچنین به یک قابلیت جدید دیگر اشاره کرد که کاربران با استفاده از آن خواهند توانست از هر ری‌اکشن ایموجی در پیام‌های مستقیم استفاده کنند و همچنین آن‌ها می‌توانند به هر پیام در رشته‌ توییت‌ها با یک پیام‌ مستقیم پاسخ دهند.

ماسک همچنین گفته است که امکان چت صوتی و ویدیوی به‌زودی برای همه کاربران توییتر قابل دسترس خواهد بود. توییتر در ماه‌های اخیر قابلیت‌های زیادی به پلتفرم خود اضافه کرده است که از آن جمله می‌توان به توییت‌های طولانی، ویرایش توییت‌ها اشاره کرد که البته فقط برای کاربران توییتر آبی قابل دسترس هستند.

منبع: Mashable

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید