اینستاگرام سرانجام ممکن است یکی از مهمترین قابلیت های درخواستی کاربران را ارائه کند - تکفارس 
اینستاگرام سرانجام ممکن است یکی از مهمترین قابلیت های درخواستی کاربران را ارائه کند - تکفارس 

اینستاگرام سرانجام ممکن است یکی از مهمترین قابلیت های درخواستی کاربران را ارائه کند

افشین نوری
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 15:01
اینستاگرام

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری استوری‌های خود با دوستان نزدیک‌تان استفاده می‌کنید ممکن است به قابلیت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید.

همانطور که می‌‌دانید قابلیت Close Friends به شما اجازه می‌دهد تا استوری‌های خود را فقط برای عده منتخبی از فالوورهای خود قابل دسترس کنید. حالا اینستاگرام می‌خواهد این قابلیت را گسترش دهد و به‌زودی امکان استفاده از آن در پست‌ها هم وجود داشته باشد. به این ترتیب، شما خواهید توانست عکس‌ها و ویدیوهای خود را از همه فالوورهای خود به‌جز دوستان نزدیک‌تان مخفی کنید. این قابلیت تحت یک تب جدید به نام “Audience” در بخش پست‌ها ارائه خواهد شد.

اینستاگرام

طبق اطلاعاتی که یک مهنس نرم‌افزار به الساندرو پالوزی منتشر کرده است، اینستاگرام در حال کار روی یک قابلیت برای مخفی کردن پست‌ها از همه کاربران به‌جز دوستان نزدیک است. این مهندس نرم‌افزار اسکرین‌شاتی نیز از قابلیت مذکور منتشر کرده است که دید بهتری در اختیار ما قرار می‌دهد.

اینستاگرام اخی را قابلیت‌های بسیار خوبی از جمله امکان اضافه کردن لینک‌های چندگانه به پروفایل را معرفی کرده است و این شرکت همچنین به کاربران اجازه اضافه کردن موزیک به پست‌های عکس در فیدها را هم داده است. اینستاگرام همچنین قصد دارد امکان اضافه کردن موزیک به پست‌های کاروسل را نیز بدهد.

هنوز مشخص نیست که قابلیت جدید “Audience” چه زمانی عرضه خواهد شد، اما از آنجائیکه تست آن شروع شده است انتظار می‌رود به‌زودی در اختیار کاربران قرار بگیرد. اگر شما جزو تست‌کنندگان اولیه آن باشید می‌توانید از طریق اپ استور یا پلی استور نسخه جدید اینستاگرام را دریافت کنید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.