شرکت بورینگ ایلان ماسک تونل ۶۵ مایلی را زیر لس آنجلس خواهد ساخت - تکفارس 
شرکت بورینگ ایلان ماسک تونل ۶۵ مایلی را زیر لس آنجلس خواهد ساخت - تکفارس 

شرکت بورینگ ایلان ماسک تونل ۶۵ مایلی را زیر لس آنجلس خواهد ساخت

سپهر بندزر
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 14:16
شرکت بورینگ ایلان ماسک تونل زیرشهری

شرکت بورینگ ایلان ماسک به شکل رسمی اعلام کرد که در حال گسترش ۲۵ مایلی تونل شبکه‌ای به زیر لس آنجلس است و این میزان باعث ایجاد ۱۸ ایستگاه جدید خواهد شد. این شرکت قصد دارد تا سیستم زیرزمینی خود را از فرودگاه بین المللی Harry Reid، به استادیوم Allegiant و سپس لس آنجلس وسعت دهد

اگر به یاد دارید، شرکت بورینگ پروژه لس آنجلس لوپ را برای ایجاد تونل‌های شبکه‌ای و حمل و نقل زیرزمینی در نظر گرفته که درحال‌حاضر، ۲۹ مایل از این تونل و ۵۱ ایستگاه ساخته شده است. به علاوه، پروژه فعلی این شرکت، توسعه تونل به وسعت ۶۵ مایل و افزایش ایستگاه‌ها به رقم ۶۹ است.

بنابر اخبار تایید شده، وکیل شرکت بورینگ اطمینان داد که هزینه این پروژه به شکل تمام و کمال توسط شرکت مذکور پرداخت خواهد شد و در بین رای‌های صادر شده برای گسترش این پروژه، تنها یک رای منفی خانم Marlyin Kirkpatrik و ۶ رای مثبت از بین ۷ رای وارد شده است.

شرکت بورینگ  ایلان ماسک

در ابتدای فرایند این پروژه، Marlyin Kirkpatrik به دلیل منحصر بودن سیستم حمل و نقل برای توریست‌ها و عدم دسترسی سایر کاربران ابراز نگرانی کرد و ظاهرا تماس‌هایی را به دلیل دشوار شدن رفت و آمد ساکنین منطقه دریافت کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.