پیش نمایش چت بات بینگ همراه با قابلیت های جدید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
پیش نمایش چت بات بینگ همراه با قابلیت های جدید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

پیش نمایش چت بات بینگ همراه با قابلیت های جدید در دسترس قرار گرفت

سپهر بندزر
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 12:16
چت بات بینگ و مایکروسافت

سرانجام مایکروسافت موتور جستجوگر و چت بات بینگ را با تغییرات جدید در دسترس تمامی کاربران قرار داد تا در کنار پشتیبانی از سرویس‌های شخص ثالث به قول خود عمل کرده باشد.

پیش نمایش جدید بینگ که ترکیبی از نسخه آزمایشی ماه فوریه است، برای تمامی کاربران در بازه سنی ۱۳ سال به بالا و افرادیکه حساب کاربری خود را در مایکروسافت ادج فعال کرده‌اند در دسترس قرار گرفته و دسترسی آن تنها به نسخه رایانه و تلفن همراه مرورگر ادج خلاصه می‌شود.

بنابر گفته مایکروسافت، کاربران بینگ، بیش از ۵۰۰ میلیون بار با این چت بات به گفت و گو پرداخته‌اند و از ماه فوریه تاکنون، بیش از ۲۰۰ میلیون عکس از طریق قابلیت تولید عکس بینگ ساخته شده است.

یوسف مهدی، مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت در رویداد این شرکت اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر به شکل روزانه از این چت بات استفاده می‌کنند و این میزان نسبت به تمام جستجوهای مردم ناچیز است.

چت بات بینگ  و مایکروسافت

در این بین، مایکروسافت بر یکپارچه سازی‌های شخص ثالث سرویس‌ها نیز تمرکز کرده و چت بات بینگ پیشنهادهایی را برای رزرو رستوران، مکان های مورد نیاز و سایر موارد ارائه می‌دهد.

همچنین، کاربر می‌تواند شاهد سازماندهی صفحات وب توسط این چت بات و یا پیشنهادهایی در قالب لینک باشد که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید