هدست واقعیت افزوده اپل دارای درگاه USB-C خواهد بود - تکفارس 
هدست واقعیت افزوده اپل دارای درگاه USB-C خواهد بود - تکفارس 

هدست واقعیت افزوده اپل دارای درگاه USB-C خواهد بود

مهدی حلوائی
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 11:01
هدست واقعیت افزوده اپل

تا چند هفته‌ی دیگر اپل از هدست واقعیت افزوده‌ی مورد انتظار خود، که از آغاز مراحل تولید آن چند سالی می‌گذرد، رونمایی خواهد کرد. حالا بر اساس گمانه‌زنی‌های جدید، این دستگاه از یک درگاه USB-C برای انتقال داده بهره برده و همچنین باتری آن نیز به آسانی قابل تعویض خواهد بود.

مارک گورمن (Mark Gurman)، تحلیل‌گر مشهور بلومبرگ، در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که هدست واقعیت افزوده‌ی اپل دارای دو ورودی متفاوت بوده که یکی از آن‌ها مخصوص انتقال محتوای با کیفیت بالاست. این موضوع می‌تواند به وجود حافظه‌ی داخلی در این هدست اشاره داشته باشد. گورمن همچنین پیش‌بینی کرده که باتری هدست یادشده از طریق درگاهی مغناطیسی شبیه به مگ سیف به خود هدست متصل خواهد شد و عمر آن علی‌رغم سایز کوچک حدود ۲ ساعت خواهد بود.

گفته می‌شود که اپل برای کاهش وزن هدست واقعیت افزوده‌ی خود تصمیم گرفته تا باتری آن را درون خود هدست قرار ندهد. البته این باتری از طریق یک سیم به درگاه مگ سیف متصل می‌شود و همین موضوع می‌تواند یکی از نکات منفی آن به حساب بیاید. بر اساس گزارش‌های قبلی، هدست واقعیت افزوده‌ی اپل ۳۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت اما این شرکت نسخه‌ی ارزان‌تری از آن را نیز در دسترس قرار خواهد داد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید