یک آیفون نسل اول به قیمت ۴۳,۰۰۰ دلار فروخته شد - تکفارس 
یک آیفون نسل اول به قیمت ۴۳,۰۰۰ دلار فروخته شد - تکفارس 

یک آیفون نسل اول به قیمت ۴۳,۰۰۰ دلار فروخته شد

افشین نوری
۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 10:49
آیفون نسل اول

اخیرا یک آیفون نسل اول در یک حراجی عمومی به قیمت ۶۳,۳۵۶ دلار به فروش رفته بود و حالا یک یوتیوبر معروف به نام Marques Brownlee یک آیفون نسل اول با ۸ گیگابایت رم را به قیمت ۴۳,۰۰۰ دلار خریداری کرده است. او برای اولین بار، این آیفون کاملا آکبند را که ۱۶ سال از جعبه خود خارج نشده بود از جعبه خارج کرده است.

اپل، آیفون‌ نسل اول را در دو نسخه رم ۴ و ۸ گیگابایتی به قیمت‌های ۴۹۹ و ۵۹۹ دلار عرضه کرده بود. برای خرید این دو نسخه نیاز به قرارداد دو ساله با اپراتور AT&T بود که در واقع اپراتور انحصاری آیفون‌ نسل اول محسوب می‌شد. در داخل جعبه نسخه ۸ گیگابایتی این گوشی که توسط Marques خریداری شده است یک کابل شارژ/ دیتا، یک ایرپاد، یک داک استیشن و همه مدارک گوشی وجود دارند. البته ظاهرا شارژر اصلی آن کار نمی‌کرد که Marques مجبور شده یک آداپتور جدید برای آن بخرد.

مطالب مرتبط:

بد نیست بدانید که اوایل امسال یک کامپیوتر Apple-1 به قیمت ۴۸۰,۰۰۰ دلار فروخته شد و‌این موضوع نشان می‌دهد که جمع‌آوری اشیا و دستگاه‌های قدیمی برای برخی افراد بسیار باارزش است که حاضرند چنین قیمت‌هایی را بابت آن‌ها بپردازند. ‌

آیفون ۲۰۰۷ اپل در زمان خود بسیار موردتوجه قرار گرفت و فروش خوبی داشت. این گوشی درواقع توانست آینده گوشی‌های هوشمند را شکل بدهد و از آن جهت بسیار مهم است. در هر حال، ما ممکن است که در ادامه خریدهای بیشتری از این نوع ببینیم و نباید از این موضوع تعجب کرد. نظر شما درباره خرید یک ‌گوشی قدیمی به قیمت بسیار بالا چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید