هر آنچه که باید در مورد تبلیغات هوشمندانه و کارآمد در شبکه‌های اجتماعی بدانید - تکفارس 
هر آنچه که باید در مورد تبلیغات هوشمندانه و کارآمد در شبکه‌های اجتماعی بدانید - تکفارس 

هر آنچه که باید در مورد تبلیغات هوشمندانه و کارآمد در شبکه‌های اجتماعی بدانید

تکفارس
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - 14:37
هر آنچه که باید در مورد تبلیغات هوشمندانه و کارآمد در شبکه‌های اجتماعی بدانید - تکفارس 

اگر به فکر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی هستید، بایستی به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بیشترین بازده ممکن را نیز به دست آورید. شبکه‌های اجتماعی و اصولا هر جایی که کاربران در آن حضور دارند، می‌توانند به شما کمک زیادی کنند که خودتان را بهتر معرفی نمایید تا بر تعداد مصرف کنندگان خدمات و محصولات شما افزوده شود. آژانس تبلیغات گاو بنفش با تجربه چندین ساله خود در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا تبلیغات پر بازدهی را در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، یاد بگیرید که چگونه از پتانسیل تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به نتایج عالی استفاده کنید و از بودجه تبلیغات خود حداکثر استفاده را ببرید. شاید در نظر بسیاری از افراد، تبلیغات در شبکه های اجتماعی سختی زیادی ندارد و با ارسال چند پیام و هماهنگ شدن با تعدادی ادمین پیج می‌توان یک کمپین تبلیغاتی ران کرد.

اما هیچ گاه به این نکته توجه نمی‌کنند که تبلیغاتشان باید اصولی و هدفمند باشد، سناریوی مشخصی داشته و مخاطب را با خود همراه کند تا در نهایت به فروش منجر شود. دقیقا هم به همین دلایل است که بایستی از یک تیم کار کشته و کار بلد در این زمینه مشورت بگیرید تا بودجه تبلیغاتی‌تان از بین نرود و نتیجه‌ی مد نظرتان نیز حاصل شود.

هر آنچه که باید در مورد تبلیغات هوشمندانه و کارآمد در شبکه‌های اجتماعی بدانید - تکفارس 

مزایای تبلیغات هوشمند در شبکه های اجتماعی

مانند هر استراتژی تبلیغاتی، تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی مزایای زیادی برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف دارد. همین مزایا نیز باعث شده‌اند تا تقاضا برای انجام این نوع تبلیغات رشد روز افزونی داشته باشد. از مزایای تبلیغات هوشمند در شبکه‌های اجتماعی آنلاین می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • مقرون به صرفه بودن

طبق بررسی‌های صورت گرفته، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به طور متوسط ۲۰۰٪ بازده بازگشت سرمایه دارد. علاوه بر این، شبکه های اجتماعی یک جایگزین کم هزینه برای هدف قرار دادن مخاطبان هستند که می‌توانید برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده نمایید، بر خلاف تبلیغات سنتی و بصری مثل بیلبورد که محدودیت زمانی دارد و بسیار هزینه بر است.

  • تاثیر زیاد در آگاهی از برند

کاربران زیادی در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی آنلاین حضور دارند و این خود به عنوان یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود، چرا که می‌توانید خود را به مخاطبان و کاربران بیشتری معرفی کنید.

  • تعامل بیشتر کاربران با محتوای شما

علاوه بر کلیک‌های تبلیغاتی که شما تعیین می‌کنید، اگر تبلیغاتتان مناسب و جالب باشد، کاربران می‌توانند با لایک کردن، اشتراک گذاشتن و نظر دادن با تبلیغات ارتباط برقرار کرده و حتی در انتشار آن نیز نقش داشته باشند.

  • امکان انتشار تبلیغات در فرمت‌های مختلف

این یک مزیت بسیار بزرگ است، چرا که می‌توانید تبلیغات خود را در فرمت‌های مختلف مثل ویدیو، عکس، بنر متحرک و … منتشر کنید تا توجه مخاطبان را بیش از پیش جلب نمایید.

  • هدف گذاری دقیق‌تر برای کسب و کارها

شما به کمک رسانه‌های اجتماعی می‌توانید هدف گذاری بهتری داشته و متناسب با آن پیش بروید. رسانه‌های اجتماعی به سبب امکاناتی که دارند، می‌توانند به خوبی نشان دهند که تا چه حد توانسته‌اید به هدف خود از تبلیغات برسید.

  • آزار دهنده نبودن تبلیغات

عموما تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند، محتوایی جالب و سرگرم کننده دارند، از این رو برای مخاطبان و کاربران مزاحمتی ایجاد نخواهند کرد. اگر تبلیغات شما جالب و هوشمندانه باشد، چه بسا که آن را با دیگر افراد نیز به عنوان یک محتوای سرگرم کننده به اشتراک بگذارند.

آژانس تبلیغات گاو بنفش با تکیه بر تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود، استانداردهای تبلیغات و پروموشن در شبکه‌های اجتماعی و بستر اینترنت را دگرگون کرده، چرا که سلایق بسیار تغییر یافته و رفتار مخاطبان در این شبکه‌ها نیز عوض شده است، پس بایستی از متدهای جدید تبلیغات در این حوزه استفاده شود تا باز خورد بهتری به دست آید.

گاو بنفش رفتار مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی و سوشال مدیا را دوباره تحلیل کرده و بر اساس نتایج به دست آمده، متدهای تبلیغاتی نوینی را نیز معرفی ساخته است. این روش‌های نوین تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بسیار هوشمندانه هستند و بازده بالایی نیز دارند.

هر آنچه که باید در مورد تبلیغات هوشمندانه و کارآمد در شبکه‌های اجتماعی بدانید - تکفارس 

خدماتی که آژانس تبلیغات گاو بنفش ارائه می‌دهد

آژانس تبلیغات آنلاین گاو بنفش مجری تدوین استراتژی کمپین‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی است که با هدف تسهیل تبلیغات در سوشال مدیا، افزایش بازدهی و کاهش هزینه‌های جذب فالوور، خدمات و امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد. مثل:

  • تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی

با گاو بنفش می‌توانید تجربه اکران تبلیغات در بیش از ۵۰۰ پیج در زمان‌های مقرر در موضوعات متنوع را کسب کنید و در سریع‌ترین زمان به هدفی که دارید، برسید.

  • اینفلوئنسر مارکتینگ

تیم کاربلد گاو بنفش هماهنگی، رزرو و اکران تبلیغات در پیج‌های اختصاصی بلاگرها، واینرها و اینفلوئنسرها را بصورت اختصاصی مدیریت و اجرا می‌کند تا برند و کسب و کار شما مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهد.

  • مشاوره تبلیغات

آژانس تبلیغاتی گاو بنفش با کوله باری از تجربه در تبلیغات سوشال مدیا، مشتاقانه حاضر به هم صحبتی و هم فکری برای بهبود تبلیغات شما است. می‌توانید قبل از هر اقدامی با مشاوران مجموعه تماس حاصل کرده و از نکات مهمی که بایستی بدانید، مطلع شوید.

  • طراحی سناریو پربازده

دنیای تبلیغات و سلیقه مخاطبان تغییر شکل یافته. اکنون دیگر تبلیغات ساده و شفاف عملاً بی‌کاربرد محسوب می‌شود، پس باید با سناریوهای جدید و کارآمد پا به این میدان بگذارید تا کاربران و دنبال کنندگان بیشتری را جذب کنید.

  • طراحی بنر و تیز

حتی اگر تمام مراحل را درست پیش برده باشید، نهایتاً این بنر و تیزر شماست که توجه مخاطب را خواهد دزدید. تیم طراحی و گرافیک گاو بنفش بر اساس شناختی که در این چند سال از مخاطبان به دست آورده، بنرها و محتواهای تبلیغاتی شما را به گونه‌ای دیزاین و طراحی می‌کند که توجه همگان جلب شده و کسب و کارتان رونق پیدا کند.

  • تحلیل تبلیغات و گزارش

این تحلیل‌ها و گزارشات پایانی تبلیغات است که به خلاقیت‌ها و بهبودهای بعدی و افزایش بازده منجر می‌شود. پس از هر بار که تبلیغات شما منتشر شوند، گاو بنفش تحلیل و گزارش دقیقی از آن را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بررسی کنید که آیا به هدفتان رسیده‌اید یا خیر؟!

همان طور که اشاره کردیم، هر کسب و کاری باید از پتانسیل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برای یک بار هم که شده استفاده کند تا به اهدافی که دارد، برسد. شبکه‌های اجتماعی متنوع موجب شده‌اند تا کسب و کارها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان خود را به افراد بیشتری معرفی کنند.

به کمک یک تیم کاربلد و باسواد مثل آژانس تبلیغاتی گاو بنفش می‌توانید یک تجربه دلچسب از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به دست آورید و از بودجه تبلیغاتی که کنار گذاشته‌اید، به بهترین شکل استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید