یوتیوب پریمیوم ۵ قابلیت جدید دریافت کرد - تکفارس 
یوتیوب پریمیوم ۵ قابلیت جدید دریافت کرد - تکفارس 

یوتیوب پریمیوم ۵ قابلیت جدید دریافت کرد

افشین نوری
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - 07:24
یوتیوب پریمیوم

نسخه پریمیوم یوتیوب امروز ۵ قابلیت جدید ارائه کرده است که آن را تا حدود زیادی از نسخه رایگان متمایز خواهد کرد.

کاربران یوتیوب پریمیوم حالا می‌توانند از یک سیستم ردیف بندی استفاده کنند که به آن‌ها اجازه خواهد داد تا یک ردیف از ویدیوهایی که قرار است پخش شوند را ایجاد کنند. شما همچنین می‌توانید به لیست خود ویدیوهای جدید را اضافه کرده و موقعیت پخش آن‌ها را تغییر دهید.

یوتیوب پریمیوم

این قابلیت از ماه ژانویه در حال تست است و حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته همه کاربران نسخه وب یوتیوب می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند، اما نسخه موبایلی آن محدود به کاربران پریمیوم است.

یوتیوب پریمیوم

قابلیت بعدی به کاربران یوتیوب پریمیوم اجازه خواهد داد تا جلسات گوگل میت را میزبانی کنند و مهمانان این جلسات می‌توانند کاربران نسخه رایگان یا پریمیوم باشند. این قابلیت هم اکنون از طریق Meet Live Sharing در دستگاه‌های اندرویدی قابل دسترس است و ظرف چند هفته آینده برای کاربران FaceTime در آی او اس از طریق SharePlay ارائه خواهد شد.

قابلیت سوم، به کاربران پریمیوم اجازه خواهد داد تا ویدیوهای یوتیوب را از همان جایی که رها کرده‌اند تماشا کنند، حتی اگر بین چند دستگاه سوئیچ کرده باشند. این قابلیت برای اندروید، آی او اس و وب عرضه شده است.

یوتیوب پریمیوم

قابلیت چهارم به نام Smart Downloads می‌تواند ویدیوهای پیشنهادی را مستقیما به کتابخانه شما اضافه کنند تا بعدا به صورت آفلاین تماشا کنید.

و قابلیت آخر، به کاربران آی او اس یوتیوب پریمیوم اجازه خواهد داد تا از بیت ریت بالاتر برای ویدیوهای ۱۰۸۰p HD استفاده کنند. این قابلیت باعث خواهد شد تا جزئیات بیشتری در ویدیوها مشاهده شود. در حال حاضر وضوح ۱۰۸۰p HD برای همه کاربران یوتیوب قابل دسترس است و فقط بیت ریت های بالاتر منحصر به کاربران پولی خواهد بود.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید