جنرال موتورز دسترسی به CarPlay و Android Auto در خودروهای الکتریکی آینده خود را قطع می کند - تکفارس 
جنرال موتورز دسترسی به CarPlay و Android Auto در خودروهای الکتریکی آینده خود را قطع می کند - تکفارس 

جنرال موتورز دسترسی به CarPlay و Android Auto در خودروهای الکتریکی آینده خود را قطع می کند

افشین نوری
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - 11:03
جنرال موتورز

رویترز گزارش داده است که جنرال موتورز در خودروهای الکتریکی آینده خود از سیستم‌های محبوب پروجکشن گوشی‌ پشتیبانی نخواهد کرد. به این ترتیب کاربران قادر به پروجکت کردن نمایشگر گوشی خود روی صفحه‌نمایش داشبورد خودرو خود نخواهند بود.

ظاهرا این تصمیم به منظور دسترسی بهتر به سیستم جدید گوگل که شامل نسخه‌های اصلی گوگل مپس، گوگل اسیستنت، اسپاتیفای و موارد دیگر می‌شود گرفته شده است. بنابراین ما شاهد گذار از سیستم‌های پروجکشن فعلی مثل Apple CarPlay و Android Auto در خودروهای الکتریکی جنرال موتورز خواهیم بود.

انتظار می‌رود این روش برای اولین بار روی خودروی الکتریکی ۲۰۲۴ Chevy Blazer اجرایی شود و جنرال موتورز خواهد توانست اطلاعات بیشتری از عادت‌های رانندگی و شنیداری راننده کسب کند. به این ترتیب، جنرال موتورز قادر خواهد بود براساس علایق راننده‌ها قابلیت‌های اشتراکی جدیدی به خودروهای خود اضافه کند.

البته دسترسی رانندگان به CarPlay and Android Auto به طور کامل قطع نخواهد شد، بلکه آن‌ها همچنان قادر به وصل کردن گوشی خود از طریق بلوتوث به خودروی خود برای انجام تماس‌های هندزفری، ارسال پیام‌های صوتی و استریم موزیک خواهند بود.

منبع: Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید