قیمت این آیفون قدیمی از قیمت یک خودرو بیشتر است - تکفارس 
قیمت این آیفون قدیمی از قیمت یک خودرو بیشتر است - تکفارس 

قیمت این آیفون قدیمی از قیمت یک خودرو بیشتر است

افشین نوری
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - 10:29
آیفون

آیفون‌های قدیمی امروه ارزش زیادی دارند و خیلی از آن‌ها در حراجی‌ها به فروش می‌رسد. حالا یک آیفون قدیمی در حراجی Wright به قیمت ۴۰,۳۲۰ دلار به فروش رفته است که بیش از قیمت یک خودرو است.

این آیفون هنوز از جعبه خود خارج نشده است و استیکر جالبی روی آن وجود دارد که روی آن نوشته شده است Lucky You. این استیکر معلوم نیست به چه چیزی اشاره دارد، اما به نظر می‌رسد اشاره به اولین آیفون‌هایی دارد که وارد بازار شده بودند.

اخیرا نیز یک آیفون قدیمی به قیمت ۶۰۰۰۰ هزار دلار فروخته شد که یک رکورد جدید در تاریخ حراجی گوشی‌های آیفون محسوب می‌شد. هرچند آیفونی که در حراجی جدید به فروش گذاشته شد دارای یک پارگی جزئی در جعبه خود بود اما این موضوع مانع از فروش رفتن آن نشد.

به نظر می‌رسد ارزش آیفون‌های قدیمی اپل در حال پیشی گرفتن از ارزش یک خودرو است و این نشان‌دهنده ارزش برند اپل برای برخی کلکسیونرهاست.

مطالب مرتبط:

بد نیست بدانید که سال گذشته نیز یک کامپیوتر Apple-1 به قیمت ۴۸۰,۰۰۰ دلار فروخته شد و‌این موضوع نشان می‌دهد که جمع‌آوری اشیا و دستگاه‌های قدیمی برای برخی افراد بسیار باارزش است که حاضرند چنین قیمت‌هایی را بابت آن‌ها بپردازند. ‌

نسل اول آیفون در زمان خود بسیار موردتوجه قرار گرفت و فروش خوبی داشت. این گوشی درواقع توانست آینده گوشی‌های هوشمند را شکل بدهد و از آن جهت بسیار مهم است. 

در هر حال، ما ممکن است که در ادامه خریدهای بیشتری از این نوع ببینیم و نباید از این موضوع تعجب کرد. نظر شما درباره خرید یک ‌گوشی قدیمی به قیمت بسیار بالا چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.