تیک ۱۰۰۰ دلاری توییتر فقط برای ۱۰ هزار شرکت پرفالوور رایگان خواهد بود - تکفارس 
تیک ۱۰۰۰ دلاری توییتر فقط برای ۱۰ هزار شرکت پرفالوور رایگان خواهد بود - تکفارس 

تیک ۱۰۰۰ دلاری توییتر فقط برای ۱۰ هزار شرکت پرفالوور رایگان خواهد بود

افشین نوری
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - 10:17
توییتر

در حالیکه چند ماهی از خرید توییتر توسط ایلان ماسک می‌گذرد ظاهرا ا‌و قصد دارد از شرکت‌هایی که در شبکه اجتماعی توییتر تیک طلایی دارند ۱۰۰۰ دلار در ماه پول بگیرد. توییتر با این کار قصد افزایش درآمدهای خود را دارد و شرکت‌هایی که این پول را پرداخت نکنند تیک طلایی‌شان حذف خواهد شد. 

ما اخیرا شاهد راه‌اندازی نسخه جدید سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ۸ دلار در ماه بودیم و حالا به نظر می‌رسد که توییتر می‌خواهد تغییر دیگری را اعمال کند. همانطور که می‌دانید، کاربران عادی توییتر برای دریافت تیک آبی فقط کافی است که با پرداخت ۸ دلار در ماه عضو توییتر بلو شوند. اما به شرکت‌ها و سازمان‌ها تیک آبی تعلق نمی‌گیرد و آن‌ها مجبور هستند که از تیک طلایی استفاده کنند. حالا شرکت‌ها برای نگه داشتن این تیک بایستی در هر ماه ۱۰۰۰ دلار به حساب توییتر پرداخت کنند. 

البته به نظر می‌رسد برخی شرکت‌ها مجبور به پرداخت ۱۰۰۰ دلار در ماه برای دریافت تیک وریفای شده توییتر نخواهند بود. توییتر ظاهرا این قابلیت را برای ۵۰۰ شرکت تبلیغاتی و ۱۰ هزار شرکت و سازمان پرفالوور رایگان خواهد کرد.

توییتر قرار است تغییرات بزرگی در نحو وریفای کردن اکانت‌ها ایجاد کند و دیگر براساس شهرت کاربران این کار را انجام نخواهد داد. این روش قرار است از اول آوریل شروع شود و در مورد سازمان‌ها نیز استثناهایی براساس تعداد فالوورها ایجاد خواهد شد. در ضمن سازمان‌ها می‌توانند افراد مرتبط با خود را در توییتر مشخص کنند و برای آن‌ها تیک مخصوص بگیرند.

این سازمان‌ها برای داشتن تیک مخصوص باید ۱۰۰۰ دلار در ماه بپردازند و همچنین برای افرادی که مرتبط با آن‌ها هستند باید ۵۰ دلار در هر ماه پرداخت کنند. توییتر با این روش به دنبال افزایش درآمدهای خود است و باید ببنیم بازخودرد آن در بین شرکت‌ها چگونه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.