تعداد فالوورهای ایلان ماسک در توییتر رکورد زد - تکفارس 
تعداد فالوورهای ایلان ماسک در توییتر رکورد زد - تکفارس 

تعداد فالوورهای ایلان ماسک در توییتر رکورد زد

افشین نوری
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - 16:40
ایلان ماسک

ایلان ماسک در توییتر از باراک اوباما در تعداد فالوورها پیشی گرفت و حالا پرفالوورترین کاربر توییتر است. او هم‌اکنون ۱۳۳,۰۶۸,۷۰۹ فالوور دارد که بیشتر از ۱۳۳,۰۴۲,۸۱۹ فالوور اوباما است.

مسلما خرید توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار تاثیر به سزایی در رشد تعداد فالوورهای ماسک داشته است. تعداد فالوورهای او در ماه ژوئن ۲۰۲۲ از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت و در ماه‌‌های بعد از خرید توییتر بر تعداد آن‌ها افزوده شد.

ماسک ار اکانت توییتری خود عمدتا برای اعلام تغییرات آینده در پلتفرم توییتر استفاده می‌کند و تاکنون نظرسنجی‌های مختلفی نیز پست کرده است که با اقبال خوب کاربران مواجه شده‌اند.

این در حالیست که اوباما از اکانت توییتری خود برای اهداف حرفه‌ای استفاده می‌کند و همچین برخی کارهای مهم خود در زمان ریاست جمهوری‌اش را در اکانت‌اش پروموت می‌کند. جاستین بیبر و کتی پری نیز به‌ترتیب در جایگاه سوم و چهارم پرفالوورهای توییتر قرار دارند.

توییتر اخیرا قابلیتی به نام For You ارائه کرده است که توییت‌های پیشنهادی را به کاربران نشان می‌دهد. اما به نظر می‌رسد این قابلیت به نفع ایلان ماسک عمل می‌کند. وب‌سایت ورج گزارش داده است که اکثر کاربران توییتر در تویبت‌های پیشنهادی خود توییت‌های ایلان ماسک را مشاهده می‌کنند‌که قبلا اصلا آن‌ها را نمی‌دیدند. این موضوع باعث شده تا آمار بازدیدهای اکانت ماسک افزایش یابد. 

ماسک ظاهرا در جلسه‌ای از کارمندان توییتر درباره دلیل پایین بودن میزان بازدیدهای توییت‌هایش پرسیده است و حالا به نظر می‌رسد که مهندسان توییتر ضریب نمایش توییت‌های ایلان ماسک را افزایش داده‌اند و توییت‌ها او، در صفحه توییت های پیشنهادی For You، بیش از هر زمان دیگری منتشر می‌شود. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید