هوش مصنوعی بینگ استوری های هوش مصنوعی را در برخی نتایج نشان می‌دهد - تکفارس 
هوش مصنوعی بینگ استوری های هوش مصنوعی را در برخی نتایج نشان می‌دهد - تکفارس 

هوش مصنوعی بینگ استوری های هوش مصنوعی را در برخی نتایج نشان می‌دهد

افشین نوری
۵ فروردین ۱۴۰۲ - 09:02
بینگ

مایکروسافت به‌طور پیوسته در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به موتور جستجوی بینگ است و حالا علاوه بر مجهز کردن آن به قابلیت‌های هوش مصنوعی GPT یک قابلیت جدید نیز برای آن ارائه کرده است.

بینگ حالا می‌تواند استوری‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را در نتایج خود نمایش دهد. این استوری‌ها تقریبا شبیه به استوری‌های اینستاگرام است و دارای یک نوار پیشرفت برای نمایش دادن میزان اسلاید باقی مانده از متن هستند. این اسلایدها شامل متن‌هایی خواهند بود که شما در جستجوی آن‌ها بودید و حتی حاوی عکس‌ها و ویدیوها خواهند بود. شما حتی می‌تواند به طریق صوتی به آن‌ها گوش دهید.

البته این استوری‌ها در همه نتایج جستجوها نمایش داده نخواهند شد و طبق گفته مایکروسافت این استوری‌ها فقط برای افرادی که به زیان‌های انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، هلندی، ایتالیایی، پرتغالی، لهستانی و عربی جستجو می‌کنند قابل دسترس خواهد بود.

مایکروسافت اخیرا نیز قابلیت جدیدی ارائه کرده بود که امکان اشتراک گذاری پاسخ‌های چت بات بینگ را به کاربران می‌دهد. کاربران با استفاده از یک دکمه اشتراک گذاری می‌توانند جواب‌های دریافتی خود را در فیس بوک، توییتر و پینترست منتشر کنند. کاربران تا قبل از این صرفا از طریق اسکرین شات می‌توانستند پاسخ‌های چت بات بینگ خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. حالا مایکروسافت این کار را راحت‌تر کرده است و همه‌ی کارها صرفا با یک کلیک قابل انجام است.

مایکروسافت گفته است که علاوه بر این قابلیت‌ها در حال بهینه سازی حالت Balanced چت بات بینگ است تا عملکرد آن را بهبود ببخشد. در هر حال به نظر می‌رسد که این چت بات روز به روز در حال توسعه است و در ماه‌های آینده شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در آن خواهیم بود.در هر حال باید ببینیم میزان استقبال کاربران از این قابلیت‌ها چگونه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید