شایعه: سامسونگ امسال به جای گلکسی S23 FE یک گوشی تاشو سه گانه معرفی خواهد کرد - تکفارس 
شایعه: سامسونگ امسال به جای گلکسی S23 FE یک گوشی تاشو سه گانه معرفی خواهد کرد - تکفارس 

شایعه: سامسونگ امسال به جای گلکسی S23 FE یک گوشی تاشو سه گانه معرفی خواهد کرد

افشین نوری
۵ فروردین ۱۴۰۲ - 08:34
گلکسی S23 FE

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S23 FE وجود داشته است و حالا به نظر می‌رسد این گوشی معرفی نخواهد شد.

اخیرا گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه گوشی گلکسی S22 FE در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد اما این گوشی متاسفانه معرفی نشد. اخیرا نیز اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ در حال توسعه گلکسی S23 FE است. با این حال، طبق گزارشی که امروز منتشر شده این گوشی احتمالا ارائه نخواهد شد. 

به این ترتیب، گوشی گلکسی S23 FE هرگز معرفی نخواهد شد و این موضوع با توجه به اینکه سامسونگ قصد بازنگری در برخی مدل‌های خود را دارد منطقی به نظر می‌رسد. همانطور که می‌دانید مدل‌های FE معمولا ۹ ماه بعد از معرفی سری جدید گلکسی S معرفی می‌شوند تا اختلاف قیمتی آن زیاد نشود. 

یک منبع معتبر گفته است که سامسونگ احتمالا روی یک دستگاه تاشو سه گانه کار می‌کند که امسال وارد بازار خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد شاهد تحول بزرگی در این عرصه خواهیم بود چرا که تاکنون فقط شاهد عرضه گوشی‌های تاشو تک لولایی در بازار بوده‌ایم.

دستگاه جدید در واقع دارای دو لولا خواهد داشت و تقریبا شبیه به دستگاه‌های مفهومی سامسونگ در نمایشگاه CES خواهد بود. این منبع همچنین ادعا کرده است که امسال خبری از گلکسی S23 FE نخواهد بود و سامسونگ برای همیشه سری FE را متوقف خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید