تصاویر جدیدی از استند پیکسل تبلت گوگل فاش شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از استند پیکسل تبلت گوگل فاش شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از استند پیکسل تبلت گوگل فاش شد

افشین نوری
۴ فروردین ۱۴۰۲ - 11:20
پیکسل تبلت

پیکسل تبلت گوگل قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا تصاویر جدیدی از استند این تبلت فاش شده است. نام این استند Charging Speaker Dock خواهد بود و توسط خود گوگل طراحی شده است.

این تصاویر را SnoopyTech در توییتر با عنوان استند پیکسل تبلت منتشر کرده است. این استند بسیار شبیه به استند Nest Hub است و ظاهرا گوگل در حال توسعه دو نوع استند با نام‌های رمزی Yuzu و Korlan است و هنوز مشخص نیست که تصاویر امروز مربوط به کدامیک از آن‌هاست. در این تصاویر می‌توان پورت شارژ و پین‌های اتصال تبلت را مشاهده کرد.

پیکسل تبلت ظاهرا از یک نمایشگر ۱۱ اینچی IPS LCD، تراشه تنسور ۲، رم ۶ گیگابایتی و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. گفته می‌شود این تبلت فاقد سنسورهای  GPS و مجاورتی و چندین سنسور دیگر خواهد بود. این تبلت حتی از اتصال LTE پشتیبانی نخواهد کرد و فقط دارای اتصال وای‌فای خواهد بود. در واقع این تبلت فاقد یک مودم داخلی نیز خواهد بود که این موضوع می‌تواند تبدیل به نقطه ضعف آن شود.

در واقع به نظر می‌رسد که پیکسل تبلت گوگل در اصل یک محصول Nest Hub خواهد بود که به‌عنوان تبلت نیز عمل خواهد کرد و به عبارتی صرفا یک نمایشگر هوشمند خواهد بود. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تصاویر امروز چقدر واقعی خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.