اینستاگرام تبلیغات بیشتری را در نتایج جستجوها نمایش می دهد - تکفارس 
اینستاگرام تبلیغات بیشتری را در نتایج جستجوها نمایش می دهد - تکفارس 

اینستاگرام تبلیغات بیشتری را در نتایج جستجوها نمایش می دهد

افشین نوری
۲ فروردین ۱۴۰۲ - 12:29
اینستاگرام

اینستاگرام از امروز تبلیغات بیشتری در نتایج جستجوها نمایش خواهد داد این شرکت در یک پست وبلاگی گفته است که به شرکت‌های تبلیغاتی اجازه قرار دادن تبلیغات بیشتر در داخل فیدهای که در نتایج جستجوها ظاهر می‌شوند را داده است. این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی است و قرار است در ما‌ه‌های آینده به‌طور عمومی عرضه شود.

البته اینستاگرام گفته است که تبلیغات مذکور عمدتا برای افرادی که به‌طور فعال در حال جستجوی کسب‌وکارها، پادکست‌ها و محتواها هستند نمایش داده خواهد شد و کاملا مطابق دستورالعمل‌های این شرکت خواهند بود. به این ترتیب انتظار می‌رود که ما تقریبا در همه جستجوهایی که مطابق معیارهای فوق هستند تبلیغات اینستاگرام را مشاهده کنیم.

اینستاگرام

اینستاگرام همچنین قابلیت جدیدی به نام “Reminder ads” ارائه کرده است که نوتیفیکیشن‌هایی را درباره رویداد‌های آینده یا تاریخ‌های مهم به ما نمایش خواهد داد. خوشبختانه استفاده از این قابلیت اختیاری است و با ضربه زدن روی گزینه‌ای به نام “Remind me” قابل دسترس است.

لازم به ذکر است که اینستاگرام در طول سال‌های گذشته تبلیغات زیادی را به صفحه اکسپلور، فیدهای اکسپلور، ریلز و استوری‌ها اضافه کرده است و حتی پروفایل کاربران نیز از این تبلیغات بی‌نصیب نمانده‌ است. اینستاگرام قبلا بخشی از تبلیغات را به بخش فید Explore اضافه کرده بود. کاربران قبل‌ترها فقط هنگام بازدید بخش Explore و ضربه زدن روی یک پست و اسکرول کردن به سمت پایین می‌توانستند تبلیغات را در بین پست‌ها مشاهده کنند. اما حالا این تبلیغات مستقیما در صفحه Explore و بدون ضربه زدن روی یک پست دیده خواهند شد. 

بخش دیگری از تبلیغات نیز مستقیما به فید پروفایل اضافه شده‌اند. قبلا صفحات پروفایل هیچ تبلیغاتی نداشتند، اما حالا هنگام بازدید پروفایل یک کاربر و ضربه زدن روی یک پست و اسکرول کردن به سمت پایین شاهد تبلیغات مختلف در بین پست‌ها هستیم. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید