متا قابلیت جذابی برای شبکه اجتماعی واقعیت مجازی Horizon Worlds ارائه کرد - تکفارس 
متا قابلیت جذابی برای شبکه اجتماعی واقعیت مجازی Horizon Worlds ارائه کرد - تکفارس 

متا قابلیت جذابی برای شبکه اجتماعی واقعیت مجازی Horizon Worlds ارائه کرد

افشین نوری
۲ فروردین ۱۴۰۲ - 12:11
متا

شبکه اجتماعی واقعیت مجازی Horizon Worlds متا قابلیت جدیدی دریافت کرده است که به شما اجازه انجام ماموریت‌های خاصی در داخل بازی‌ها به منظور دریافت جوایزی را خواهد داد. این قابلیت باعث خواهد شد تا تجربه بازی با هدست‌های واقعیت مجازی متا جذاب‌تر شوند.

همانطور که می‌دانید متا در سال ۲۰۲۱ همزمان با تغییر نام شرکت خود از فیس‌بوک به متا اعلام کرد که تمرکز خود را روی فناوری متاورس خواهد گذاشت و سعی خواهد کرد محصولات متنوعی را در این زمینه ارائه کند‌. البته بعد از گذشت حدود دو سال مشخص شده است که سرمایه‌گذاری متا در این حوزه کاملا بی‌ثمر بوده است و نه‌تنها سودآور نبوده است بلکه ضرر و زیان زیادی را به شرکت تحمیل کرده است‌.

در قابلیت جدیدی که متا ارایه کرده است شما می‌توانید با انجام کارهای خاصی در دنیای داخل بازی، جوایزی مثل لباس آواتار دریافت کنید. البته این قابلیت به صورت آزمایشی ارائه شده‌ است و هم‌اکنون در بازی‌هایی مثل Giant Mini Paddle Golf قابل دسترس است. اگر شما جزو تست‌کنندگان این بازی هستید می‌توانید با استفاده از یک آیکون جدید که در کنار پروفایل شما اضافه شده است به قابلیت‌ مذکور دسترسی پیدا کنید.

در مورد بازی Giant Mini Paddle Golf شما می‌توانید با اتمام کردن یک مرحله یا وارد کردن توپ به حفره گلف با یک ضربه جوایزی را دریافت کنید که شامل لباس برای آواتار می‌شوند. انتظار می‌رود این قابلیت باعث تعامل بیشتر کاربران هدست‌های کوئست با بازی‌ها شود و در نتیجه انتظار می‌رود که کاربران وقت زیادی را با هدست‌های متا صرف کنند.

از طرف دیگر، قابلیت جدید متا باعث خواهد شد تا تجربه Horizon Worlds برای کاربران بسیار جذاب‌تر شود و افراد بیشتری جذب آن شوند. متا گفته است که قصد دارد این قابلیت را برای کاربران بیشتری ارائه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید