گوگل سرانجام چت بات Bard را در دسترس عموم قرار داد - تکفارس 
گوگل سرانجام چت بات Bard را در دسترس عموم قرار داد - تکفارس 

گوگل سرانجام چت بات Bard را در دسترس عموم قرار داد

افشین نوری
۲ فروردین ۱۴۰۲ - 11:51
bard

گوگل امروز دسترسی اولیه به چت بات Bard را در اختیار کاربران قرار داد. این چت بات به عنوان رقیب ChatGPT قرار است عقب ماندگی گوگل در حوزه هوش مصنوعی را جبران کند. Bard ابتدا به صورت محدود برای برخی کاربران در آمریکا و انگلیس عرضه شد و حالا همه کاربران می‌توانند با رفتن به سایت bard.google.com در لیست انتظار آن ثبت نام کنند.

این چت بات نیز مانند ChatGPT و چت بات هوش مصنوعی بینگ، یک باکس خالی متنی در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا سوالات خود را در آن بپرسند. البته گوگل گفته است که این چت بات جایگزین موتور جستجوی خودش نخواهد شد و صرفا مکمل آن خواهد بود.

در واقع می‌توان گفت که Bard یک پلتفرم هوش مصنوعی برای پروراندن ایده‌ها و کمک به کنجکاوی کاربران است و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهند که پاسخ‌های آن بسیار دقیق و سریع هستند و انتظار می‌رود که تبدیل به رقیب جدی ChatGPT و بینگ شود.

چت بات Bard این قابلیت را دارد که به جای تایپ کردن کلمات کلیدی یک سایت برای پیدان کردن آن در موتور جستحوی گوگل، صرفا با پرسیدن سوال به وب‌سایت موردنظر خود دسترس پیدا کنید. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی و با بهره‌گیری از چندین منبع معتبر اطلاعات را آنالیز کرده و نتیجه نهایی را دراختیار شما قرار خواهد داد. 

برای مثال اگر شما بخواهید نحوه نواختن یک ساز را یاد بگیرید، می‌توانید از Bard بپرسید که کدامیک از سازهای گیتار یا پیانو یادگرفتنش راحت‌تر و آسان‌تر است؟ یا اینکه یادگرفتن هر کدام از آن‌ها به چه میزان تمرین نیاز دارد. 

در هر حال اگر شما هم تمایل به استفاده از این چت بات داشتید می‌توانید در وب‌سایت آن ثبت نام کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید