مایکروسافت دکمه جدید اشتراک گذاری را برای هوش مصنوعی بینگ ارائه کرد - تکفارس 
مایکروسافت دکمه جدید اشتراک گذاری را برای هوش مصنوعی بینگ ارائه کرد - تکفارس 

مایکروسافت دکمه جدید اشتراک گذاری را برای هوش مصنوعی بینگ ارائه کرد

افشین نوری
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - 15:53
مایکروسافت بینگ

مایکروسافت قابلیت جدیدی ارائه کرده است که امکان اشتراک گذاری پاسخ‌های چت بات بینگ را که بر پایه مدل زبانی GPT-4 توسعه یافته است به کاربران بدهد. کاربران با استفاده از یک دکمه اشتراک گذاری خواهند توانست جواب‌های دریافتی خود را در فیس بوک، توییتر و پینترست منتشر کنند.

کاربران تا قبل از این صرفا از طریق اسکرین شات می‌توانستند پاسخ‌های چت بات بینگ خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. حالا مایکروسافت این کار را راحت‌تر کرده است و همه‌ی کارها صرفا با یک کلیک قابل انجام است.

مایکروسافت دیروز با انتشار یک تصویر نحوه کار کردن با این دکمه اشتراک گذاری را به کاربران نمایش داد. شما با استفاده از این دکمه می‌توانید علاوه بر تولید یک لینک مرتبط، آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما حتی می‌توانید پست‌های دیگران در این زمینه را دنبال کنید.

مایکروسافت بینگ

برای دسترسی کامل به این لینک‌ها لازم است که این لینک‌ها را در مرورگر اج باز کنید و وارد اکانت مایکروسافت خود بشوید تا به پیش‌نمایش چت بات بینگ دسترسی پیدا کنید. اگر شما هنوز به این پلتفرم دسترسی ندارید اج کماکان به شما پاسخ‌های اشتراک‌گذاشته شده را نمایش خواهد داد. در سایر مرورگرها هم پیشنهاد دانلود مرورگر اج به شما داده خواهد شد.

مایکروسافت گفته است که علاوه بر دکمه اشتراک گذاری در حال بهینه سازی حالت Balanced چت بات بینگ است تا عملکرد آن را بهبود ببخشد. در هر حال به نظر می‌رسد که این چت بات روز به روز در حال توسعه است و در ماه‌های آینده شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در آن خواهیم بود.

منبع: Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید