مایکروسافت ابزار هوش مصنوعی Copilot را برای مرورگر اج ارائه کرد - تکفارس 
مایکروسافت ابزار هوش مصنوعی Copilot را برای مرورگر اج ارائه کرد - تکفارس 

مایکروسافت ابزار هوش مصنوعی Copilot را برای مرورگر اج ارائه کرد

افشین نوری
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - 11:50
مایکروسافت اج

مایکروسافت یک ابزار جدید هوش مصنوعی به نام Copilot به مرورگر اج خود اضافه کرد. این ابزار با بهره‌گیری از چت بات بینگ ارایه شده است و در واقع یک دستیار هوش مصنوعی است که در سایدبار سمت راست اج قابل دسترس خواهد بود.

برای استفاده از ابزار Copilot کافی است روی لوگوی Bing Chat کلیک کنید و قبل از شروع به کار باید یکی از سه گزینه “precise,” “creative” یا”balanced” را انتخاب نمایید. این گزینه‌ها به شما کمک خواهند کرد تا نحوه پاسخگویی ابزار مذکور را تعیین کنید.

شما همچنین باید به بینگ اجازه خواندن صفحه‌ای که در حال بازدید از آن هستید بدهید. البته این اجازه، اجباری نیست و در صورتی که آن را فعال نکنید به برخی قابلیت‌های Copilot دسترسی نخواهید داشت.

بعد از انجام این تنظیمات می‌توانید شروع به کار با Copilot بکنید. قط کافی است در تب Chat سوال خود را بپرسیدو منتظر جواب بمانید. در واقع این تب شبیه به یک میانبر به بینگ برای خلاصه‌سازی وب‌سایت است که کار شما را راحت‌تر خواهد کرد. یک قابلیت Compose نیز برای این ابزار ارایه شده است که امکان تولید محتوا را فراهم خواهد کرد. برای این کار باید پارامترهای مختلفی را از قبل تعریف کنید.

جواب‌های این ابزار هوش مصنوعی بسیار سرراست و دقیق هستند و مهمتر از همه اینکه در عرض چند ثانیه پاسخ سوالات شما را خواهد داد. در هر حال اگر تمایل به استفاده از این ابزار داشتید می‌توانید سری به موتور جستجوی بینگ بزنید.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.