طراحی جدید اسپاتیفای با ظاهری شبیه به اینستاگرام و تیک تاک ارائه شد - تکفارس 
طراحی جدید اسپاتیفای با ظاهری شبیه به اینستاگرام و تیک تاک ارائه شد - تکفارس 

طراحی جدید اسپاتیفای با ظاهری شبیه به اینستاگرام و تیک تاک ارائه شد

افشین نوری
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - 12:46
اسپاتیفای

اسپاتیفای رابط کاربری خود را بازطراحی کرده است و تا حدودی آن را شبیه به تیک تاک و اینستاگرام کرده است بطوریکه آهنگ‌ها و آلبوم‌های جدید به‌صورت فید در صفحه هوم این برنامه ظاهر خواهند شد. اسپاتیفای با ارایه این قابلیت قصد دارد کشف موسیقی‌های جدید را برای کاربران راحت‌تر کند. 

اسپاتیفای در طول سال‌هایکذشته سرمابه‌گذاری روی محصولات مختلف از جمله پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی و پخش‌های زنده گذاشته است و حالا کاربران می‌توانند به همه این قابلیت‌ها در یک اپلیکیشن واحد دسترسی داشته باشند. 

اسپاتیفای

اسپاتیفای همچنین گفته است که برنامه‌های ویژه‌ای برای خالقان محتوا دارد و این شرکت امیدوار است که پلتفرم خود را تبدیل به یک محل مناسبی برای بیش از ۵۰ میلیون خالق محتوای صوتی بکند. 

رابط کاربری جدید اسپاتیفای نیز در همین راستا ارائه شده است و همانند اینستاگرام و تیک تاک امکان مشاهده موزیک‌ها و پادکست‌های بیشتری را برای کاربران فراهم خواهد کرد. شما با ضربه زدن روی گزینه “Music” یا “Podcasts & Shows” می‌توانید صفحه هوم خود را به حالت فید عمودی دربیاورید که شبیه به استوری‌های اینستاگرام یا صفحه فید تیک تاک خواهد بود.  

اسپاتیفای همچنین یک قابلیت هوش مصنوعی به نام Smart Shuffle  ارایه کرده است که به‌طور هوشمند آهنگ‌هایی را  پلی‌لیست‌های شما اضافه خواهد کرد. در هر حال، باید ببینیم این قابلیت‌ها چقدر مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت.‌

منبع: TheVerge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید