قابلیت جذاب Expiring Groups برای واتساپ در راه است - تکفارس 
قابلیت جذاب Expiring Groups برای واتساپ در راه است - تکفارس 

قابلیت جذاب Expiring Groups برای واتساپ در راه است

افشین نوری
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - 20:02
واتساپ

ظاهرا واتساپ روی قابلیت جدیدی به نام Expiring Groups کار می‌کند. این قابلیت در نسخه بتای این اپلیکیشن به شماره ورژن ۲۳.۵.۰.۰۷۰ در iOS رویت شده است. 

طبق اسکرین‌شات‌هایی که از این قابلیت منتشر شده است، شما قادر خواهید بود در تنظیمات گروه یک زمان منقضی‌شدن که شامل یک روز، یک هفته یا یک تاریخ مشخص می‌شود برای پاک کردن پیام‌های خود تعیین کنید. 

این قابلیت تقریبا مشابه پیام‌های ناپدیدشونده است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و حالا نمونه مشابه آن برای گروه‌ها در حال تست است. نکته مهم اینکه، این قابلیت فقط در مورد پیام‌های شما در یک گروه اعمال خواهد شد و کاری به پیام‌های سایر اعضای گروه نخواهد داشت؛ مگر اینکه آن‌ها نیز یک تاریخ انقضا برای پیام‌های خود تعیین کنند.  

واتساپ

در ضمن، شما می‌توانید هر وقت که خواستید زمان تعیین شده برای انقضای پیام‌های گروهی خود را کنسل کنید. حتی اگر شما این موضوع را فراموش کنید واتساپ قبل از پاک کردن پیام‌ها به شما هشدار خواهد داد. 

این قابلیت می‌تواند برای بسیاری از کاربران یک قابلیت خوب باشد و حتی می‌تواند حافظه گوشی شما را تاحدودی آزاد کند. واتساپ اخیراً قابلیت‌های خوبی را به پلتفرم خود اضافه کرد که از آن جمله می‌توان به قابلیت مولتی‌دیوایس و قابلیت ری‌اکشن به پیام‌ها اشاره کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ماه‌های آینده چه امکانات دیگری به این اپلیکیشن اضافه می‌شوند.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید