ویدیویی از پنل نمایشگر سری آیفون ۱۵ فاش شد [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیویی از پنل نمایشگر سری آیفون ۱۵ فاش شد [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیویی از پنل نمایشگر سری آیفون ۱۵ فاش شد [تماشا کنید]

مهدی حلوائی
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 14:11
آیفون 15 پرو

افشاگری به نام ShrimpApplePro امروز ویدیویی را در توییتر منتشر کرد که در آن پنل شیشه‌ای نمایشگرهای سری آیفون ۱۵ نشان داده شده است. هرچند که در این ویدیو سه پنل مشاهده می‌شود اما دو عدد از آن‌ها دارای سایز یکسانی بوده و از این رو احتمالاً متلعق به نسخه‌های پایه و پروی آیفون ۱۵ هستند. گفته می‌شود که سایز نمایشگر این دو گوشی ۶.۱ اینچ بوده و سایز نمایشگر نسخه‌های پلاس و پرو مکس ۶.۷ می‌باشد.

نکته‌ای که در خصوص پنل‌های سری آیفون ۱۵ قابل توجه است، لبه‌های منحنی و وجود حفره‌ی داینامیک آیلند روی تمامی آن‌هاست. ظاهراً قرار است تمامی نسخه‌های آیفون ۱۵ از این ویژگی بهره ببرند. این در حالی است که حفره‌ی یادشده تنها در نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۴ مورد استفاده قرار گرفته بود. با این وجود گفته می‌شود که اپل در سری آیفون ۱۶ از حسگر تشخیص چهره‌ی فیس آی‌دی (FaceID) زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. این موضوع باعث خواهد شد تا اپل بتواند یک حفره‌ی ناچ را در کنار داینامیک آیلند مورد استفاده قرار دهد.

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس علاوه بر حفره‌ی داینامیک آیلند به دوربین‌ ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه‌ی A16 نیز مجهز خواهند شد. در طرف دیگر، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا از تراشه‌ی ۳ نانومتری A17 استفاده خواهند کرد و نسخه‌ی اولترا از بدنه‌ی تیتانیومی و دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال ۱۰x نیز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که اپل این گوشی‌ها را در ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی کند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید