آموزش پیدا کردن پلیر آیدی (ID) کالاف دیوتی موبایل - تکفارس 
آموزش پیدا کردن پلیر آیدی (ID) کالاف دیوتی موبایل - تکفارس 

آموزش پیدا کردن پلیر آیدی (ID) کالاف دیوتی موبایل

تکفارس
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - 17:56
آموزش پیدا کردن پلیر آیدی (ID) کالاف دیوتی موبایل - تکفارس 

زمانی که حرف از بازی کالاف دیوتی به میان می‌آید، تعداد بسیار زیادی از افراد را می‌بینید که تجربه انجام این بازی را دارند و می‌توانند تا ساعت‌ها پا به پای شما درباره مراحل مختلف آن صحبت کنند. همین مسئله گواهی بر این مدعاست که امروزه نفوذ بازی‌های کامپیوتری بر زندگی افراد بسیار زیاد شده است. تقریباً هیچ کس را نمی‌یابید که حتی اسم بازی کالاف را نیز نشنیده و هیچ اطلاعاتی در این باره نداشته باشد.

همین مسئله سبب شده است تا مسائل مختلفی پیرامون بازی‌های کامپیوتری و موبایلی شکل بگیرند. شاید چندین سال قبل، کسب درآمد از بازی کردن حرفی دور از عقل به نظر می‌رسید؛ اما امروزه می‌بینیم که صنعت گیمینگ با چنان پیشرفتی روبه‌رو شده که می‌توان از آن به عنوان یک شغل نیز یاد کرد. حال اگر از علاقمندان به بازی کالاف دیوتی هستید و اتفاقاٌ دوست دارید وضعیت خود را در این بازی ارتقاء ببخشید، در این مقاله پیشنهاد خوبی برایتان داریم. با یک سفر چند دقیقه‌ای در مسیر بازی کالاف دیوتی همراه ما باشید.

مروری بر بازی کالاف دیوتی موبایل

پیش از آنکه به پیدا کردن پلیر آیدی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم، بد نیست مروری مختصر بر این بازی هیجان‌انگیز و جایگاه آن در میان انواع بازی‌های موبایلی داشته باشیم. پیش از تولد کالاف دیوتی، بازی دیگری به نام MEDAL OF HONOR با ساختاری شبیه به کالاف، توانسته بود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در این بازی نیز همچون کالاف دیوتی، فضایی از جنگ جهانی دوم ترسیم شده بود که شوترهای اول شخص را در یک محیط واقع‌گرایانه قرار می‌داد. این بازی برای آن دست از پلیرهایی که به تجارب واقعی علاقمند بودند، بسیار هیجان‌انگیز بود. فرایند ساخت سری‌های مختلف مدال افتخار به نحوی پیش رفت که در نهایت به کالاف دیوتی رسید. احتمالاً سازندگان آن هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند که این پروژه بتواند تا این حد با موفقیت مواجه شود.

در سال ۲۰۰۳ نخستین سری از بازی کالاف دیوتی عرضه شد. اگر الان سری به نسخه‌های قدیمی این بازی بزنید، می‌بینید که کالاف چه مسیر طولانی‌ای را تا به امروز طی کرده است. با وجود آنکه در آن سال‌ها نیز کالاف به عنوان یکی از بهترین بازی‌ها شناخته می‌شد؛ اما طبیعی است که نسبت به وضعیت کنونی، ساختار ساده‌ای از کالاف اولیه مشاهده شود. نکته مشترک میان تمام سری‌های بازی کالاف دیوتی، سناریو و داستان واقع‌گرایانه جذاب، مراحل متفاوت با طراحی‌های خلاقانه، تجهیزات قابل قبول و بازی‌های تک‌نفره و گروهی هیجان‌انگیز بوده است. با وجود تمام ویژگی‌هایی که به طور رایگان در اختیار پلیرها قرار می‌گیرد، برخی از آپشن‎‌های بازی تنها با پرداخت سی پی امکان‌پذیر است. در ادامه بیشتر به این مورد خواهیم پرداخت.

آموزش پیدا کردن پلیر آیدی (ID) کالاف دیوتی موبایل - تکفارس 

پلیر ID کالاف دیوتی موبایل چه کاربردی دارد؟

پلیر ID کالاف دیوتی موبایل یکی از آن دست آپشن‌هایی است که ممکن است بسیاری از پلیرها از آن آگاه نباشند. پیش از آنکه به نحوه پیدا کردن پلیر آیدی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم، باید با کاربرد این آیدی آشنا شویم.

همان طور که گفته شد، بسیاری از امکانات بازی کالاف دیوتی برای کاربران نسخه رایگان قفل است و برای دسترسی به آن‌ها باید از ارز درون برنامه برای خرید آن‌ها استفاده کرد. پول بازی کالاف دیوتی موبایل، «سی پی» خوانده می‌شود. اصولاً در مسیر بازی می‌توانید تعدادی سی پی جمع‌آوری کنید. برخی از بتل‌ها تعداد مشخصی سی پی را به عنوان جایزه در نظر می‌گیرند و می‌توانید با شرکت در تورنومنت‌ها و شکست رقبا، این سی پی‌ها را دریافت کنید.

نکته مهم اینجاست که اغلب این تعداد سی پی نمی‌تواند برای خرید انواع تجهیزات و اسلحه‌ها کافی باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای پیشرفت هر چه بیشتر در این بازی، اقدام به خرید سی پی از این سایت می‌کنند. حال برای آنکه بتوانید سی پی بخرید، باید ایمیل یا پلیر ID کالاف دیوتی موبایل را به فروشگاه ارائه کنید. از طرف دیگر، برای برپا کردن بازی‌های دوستانه نیز به این آیدی نیاز دارید تا بتوانید دوستان خود را پیدا کنید. حال با توجه به این نکات، به نحوه پیدا کردن پلیر آیدی کالاف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت.

آموزش پیدا کردن پلیر آیدی (ID) کالاف دیوتی موبایل - تکفارس 

نحوه پیدا کردن پلیر آیدی کالاف

پیدا کردن پلیر آیدی کالاف دیوتی موبایل پروسه ساده‌ای است که ممکن است بسیاری از افراد از آن مطلع نباشند. با توجه به اینکه برای انجام بازی‌های دوستانه و همچنین خرید سی پی به این آیدی نیاز دارید، بهتر است مراحل زیر را به خاطر بسپارید:

  • ابتدا از صفحه نخست بازی روی آیکن چرخ‌دنده کلیک کنید تا وارد قسمت setting شوید.
  • در این قسمت با یک منوی کشویی در سمت چپ تصویر مواجهید. روی گزینه legal and privacy کلیک کنید.
  • در بالاترین سطر از پنجره باز شده پلیر ID کالاف دیوتی موبایل شما مشخص شده است.

به همین راحتی می‌توانید پلیر آیدی کالاف دیوتی موبایل خود را پیدا و آن را ذخیره کنید. اگر چند ثانیه روی آیدی نگهدارید، می‌توانید آن را کپی کنید و در یادداشت‌های گوشی موبایل خود ذخیره کنید.

پس از پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل، اگر علاقمند به خرید سی پی برای ارتقاء مراحل و تجهیزات بازی هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مجموعه «دیاموند لند»، هر آنچه که برای یک بازی حرفه‌ای در کالاف نیاز دارید را خریداری کنید. این مجموعه از سال ۱۳۹۳ به فعالیت در زمینه بازی‌های کامپیوتری و موبایلی پرداخته است و حالا به عنوان یکی از برترین‌های این حوزه، انواع سکه و جم بازی‌های موبایلی مختلف را به علاقمندان ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

آموزش پیدا کردن پلیر آیدی (ID) کالاف دیوتی موبایل - تکفارس 

کلام آخر

در این مقاله به کاربرد پلیر آیدی کالاف دیوتی موبایل پرداختیم. حال می‌دانید که برای خرید سی پی از مجموعه دیاموند لند و هر مجموعه دیگر، به این آیدی نیاز خواهید داشت. همچنین در مقاله فوق نحوه پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل را به طور کامل شرح دادیم. امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

منبع دیاموند لند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید