استفاده از یک باتری ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در گوشی گلکسی A32 5G سامسونگ - تکفارس 
استفاده از یک باتری ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در گوشی گلکسی A32 5G سامسونگ - تکفارس 

استفاده از یک باتری ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در گوشی گلکسی A32 5G سامسونگ

افشین نوری
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - 17:58
گلکسی A32 5G

در حالیکه گوشی‌های هوشمند در اکثر بخش‌ها پیشرفت داشته‌اند اما متاسفانه در بخش باتری هیچ پیشرفت قابل‌توجهی نداشته‌اند و به ندرت می‌توان گوشی‌ای را پیدا کرد که بیشتر از ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت باتری داشته باشد.

حالا یک کاربر ردیت به نام Downtown_Cranberry44 توانسته رکورد تازه‌ای در این زمینه ثبت کند و یک گوشی گلکسی A32 5G را مجهز به یک باتری ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی کند. همانطور که می‌دانید گلکسی A32 5G در سال ۲۰۲۱ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد و در حال حاضر قیمت آن زیر ۲۰۰ دلار است. ‌

گلکسی A32 5G

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، باتری اصلی این گوشی با یک باتری اکسترنال غول‌پیکر که متشکل از شش باتری ۵۰E سامسونگ است تست جایگزین شده است. کاربر ردیت ادعا کرده است که با باتری ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌توان به مدت یک هفته از گوشی گلکسی A32 5G استفاده کرد. البته این گوشی هنوز در تشخیص باتری اکسترنال مشکل دارد و نمی‌تواند درصد شارژ باتری را نمایش دهد و همیشه روی ۱ درصد است.

البته تغییرانی که این کاربر ردیت در گوشی سامسونگ داده است موجب شده وزن گوشی به میزان قابل توجهی افزایش یابد و به ۴۵۰ گرم برسد. ضمن اینکه شارژ کامل باتری غول‌پیکر گلکسی A32 5G حدودا ۷ ساعت طول خواهد کشید که زمان بسیار طولانی است.

باتری گوشی

تغییرات دیگری که کاربر ردیت در این گوشی داده است اضافه کردن چند درگاه به آن است که شامل درگاه  USB Type-C، درگاه لایتنینگ اپل و MicroUSB می‌شوند. این گوشی همچنین از شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند و در نتیجه می‌توان از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد.

این اولین بار نیست که افرادی اقدام به تغییر قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند می‌کنند و قبلا نیز برخی کاربران تغییراتی در گوشی‌های آیفون ایجاد کرده‌اند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید