ساعت هوشمند سامسونگ چه کارایی دارد؟ - تکفارس 
ساعت هوشمند سامسونگ چه کارایی دارد؟ - تکفارس 

ساعت هوشمند سامسونگ چه کارایی دارد؟

تکفارس
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - 12:09
ساعت هوشمند سامسونگ چه کارایی دارد؟ - تکفارس 

محصولات سامسونگ، به‌علت کارایی بالای خود اعتماد طیف گسترده‌ای از کاربران را جلب کرده‌اند. ساعت‌های هوشمند این برند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ساعت های هوشمند سامسونگ جز پرطرفدارترین اسمارت واچ‌ها هستند و در خیلی مواقع انتخاب اول کاربرانی هستند که قصد دارند از ساعت کلاسیک جدا شوند و سراغ ساعت‌های هوشمند بیایند. اما ساعت هوشمند سامسونگ چه کارایی دارد؟ و چرا محبوب و پرطرفدار است؟ بیایید تا نگاهی به این ساعت‌ها بیندازیم.

طراحی و شکل ظاهری ساعت های هوشمند سامسونگ

همه‌ی ساعت‌های سامسونگ فریمی گرد دارند که جنس اکثر آن‌ها تیتانیوم یا فولاد است که با بهره‌وری از محافظ نمایشگر، از آسیب دیدن صفحه‌ی ساعت حین برخورد دست با اطراف، جلوگیری می‌شود. نمایشگر اکثر ساعت‌ها Super AMOLED بوده که با رزولوشن بالا، روشنایی و درخشانی خوبی دارد و عملکردش حیرت‌زده‌تان خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های سامسونگ واچ می‌توانیم به وزن بسیار کم آن‌ها اشاره کنیم که تقریبا همه‌شان زیر ۵۰ گرم وزن دارند. این سبک بودن را می‌توانیم مدیون بندهای سیلیکونی این ساعت باشیم و تکنولوژی بالایی که در ساخت آن‌ها به کار رفته. این سبک وزن بودن، برای ورزشکاران که می‌خواهند حین ورزش ساعت را روی دست خود داشته باشند یا کسانی‌که عادت دارند تمام وقت ساعت ببندند ویژگی بسیار خوبی‌ست و از خسته شدن دست پیشگیری می‌کند.

مورد دیگری که درباره‌ی ظاهر این ساعت‌ها باید به آن پرداخت، unisex بودن ساعت‌های هوشمند سامسونگ است. این ساعت‌ها به‌گونه‌ای هستند که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند آن‌ها را استفاده کنند و از آن‌جا که تنوع رنگ دارند و در قطرهای مختلف تولید می‌شوند، اگر مچ دستتان ظریف باشد یا فریم ضخیم‌تر را بخواهید، حق انتخاب دارید. شمایل ساعت، ساده و مینیمال است و برای کسانی‌که ساده‌پسند هستند و دنبال ساعت شلوغ نیستند، انتخابی ایده‌آل به‌حساب می‌آید. همچنین، به‌راحتی می‌توانید این ساعت‌ها را در موقعیت‌های رسمی، نیمه‌رسمی و روزمره استفاده کنید.

برنامه‌های ورزشی و سلامتی ساعت هوشمند سامسونگ

این ساعت‌ها آن‌قدر قابلیت دارند که می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان تلفن همراه، موزیک پلیر، یک پرستار همراه یا یک مربی ورزشی دائمی بدانید.

ساعت هوشمند سامسونگ چه کارایی دارد؟ - تکفارس 

گلکسی واچ ها از تنوع مودهای ورزشی برخوردارند. بنابراین چنانچه شما ورزشکار باشید یا در اوقات فراغت خود ورزش کنید، می‌توانید مود موردنظر را انتخاب کنید و به ورزش بپردازید. از مودهای متنوع ورزشی این ساعت‌ها، می‌توانیم به مود دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، اسکی، فوتبال، والیبال، ایروبیک، قایق‌سواری و خیلی مودهای دیگر اشاره کنیم.

این ساعت‌ها همچون پرستاری دلسوز و همیشه همراه، قابلیت بررسی و پایش دائمی ضربان قلب، وضع اکسیژن خون، فشار، میزان استرس بدن و کیفیت خواب شبانه‌تان را بررسی کنند و در صورتی‌که مشکلی احساس شد، به شما اطلاع دهند. بنابراین چنانچه یکی از اطرافیان شما به مشکلات قلبی مبتلا است، این ساعت می‌تواند وضعیت وی را تمام وقت بررسی کند و اطلاع دهد.

قابلیت‌های گلکسی واچ سامسونگ

ساعت‌ها همچون آچار فرانسه مجهز به تایمر، آلارم، تقویم، وضعیت آب‌وهوا، گام‌شمار، کالری مصرفی، یادآور چرخه‌ی پریودی، قطب‌نما، جی‌پی‌اس و خیلی چیزهای شگفت‌انگیز دیگر را هم دارند. همچنین، برخی از مدل‌های این ساعت مثل Galaxy Fit/ Galaxy Fit2/ Galaxy Watch/ Galaxy Watch Active/ Galaxy Watch 4/ Galaxy Watch Pro/ Galaxy Watch 5، ضدآب هستند و شما می‌توانید با آن‌ها در استخر شنا کنید.

تنوع واچ‌فیس‌ها در ساعت‌های سامسونگ بی‌نظیر است. شما می‌توانید این واچ‌فیس‌ها را شخصی‌سازی کنید و هر قابلیتی که دلتان می‌خواهد را در آن بگنجانید. همچنین اگر می‌خواهید نمایشگر همیشه روشن باشد، این ساعت‌ها از قابلیت Always on display هم پشتیبانی می‌کنند.

ساعت هوشمند سامسونگ چه کارایی دارد؟ - تکفارس 

قابلیتی دیگری که خیلی جذاب است، قابلیت مکالمه‌ی برخی مدل‌های اسمارت واچ سامسونگ است. بنابراین زمانی‌که موبایل دم دستتان نباشد یا نتوانید سراغش بروید، می‌توانید از طریق ساعت خود به تماس‌ها جواب دهید یا تماس بگیرید. همچنین اعلانات شبکه‌های اجتماعی و مسیج‌های دریافتی نیز می‌توانید روی ساعتتان ببینید. پس اگر از موبایل اندرویدی، به‌خصوص موبایل‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، یک ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند برایتان بسیار کمک‌کننده باشد.

باتری

باتری‌های به‌کار رفته در ساعت‌های گلکسی لیتیوم یونی هستند و نمی‌توانید آن‌ها را تعویض کنید. این باتری‌ها با ظرفیت بالا، برای مدت چند روز به شما کار می‌دهند و به‌طبع، هرچه مصرف شما از فیچرهای مختلف ساعت بیشتر باشد، باتری آن زودتر خالی خواهد شد و هرچه استفاده‌تان کمتر باشد بیشتر خواهد ماند.

جمع‌بندی

امیدواریم با این توضیحات، موفق شده باشیم به این سوال شما پاسخ دهیم که ساعت هوشمند سامسونگ چه کارایی دارد. چنانچه برای خرید یکی از ساعت‌های این برند دچار تردید شده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که تردید را کنار بگذارید و ساعت مورد نظر خود را تهیه کنید؛ چرا که پشیمان نخواهید شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید