<strong>با هتل های ۳ ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید</strong> - تکفارس 
<strong>با هتل های ۳ ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید</strong> - تکفارس 

با هتل های ۳ ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید

تکفارس
۸ اسفند ۱۴۰۱ - 18:11
<strong>با هتل های ۳ ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید</strong> - تکفارس 

هتل‌های سه ستاره استانبول مانند هتل اوتامان سیتی استانبول معمولا به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی امکاناتشان، بیشترین تقاضا را در بین گردشگران دارند. در این مطلب، ما به شما کمک می‌کنیم هتلی ارزان‌قیمت با بهترین امکانات را در استانبول پیدا کنید.

هتل اوتامان سیتی استانبول

هتل اوتامان سیتی استانبول بسیار نزدیک به قلب شهر و مراکز خرید محبوب است. این هتل نه تنها توسط تاجران، بلکه برای گردشگرانی که مایل به گشت‌وگذار در استانبول هستند، انتخاب می‌شود. اوتامان سیتی موقعیت بسیار خوبی دارد و دارای ۳۰ اتاق استاندارد، ۴ اتاق کینگ و ۴ اتاق خانوادگی است.
این هتل با اتاق‌های راحت و شیک خود، بهترین نمونه‌های طراحی مدرن را به نمایش می‌گذارد و از مهمانان خود با خدمات و امکانات خصوصی پذیرایی می‌‌کند. هتل اوتامان اتاق‌های مجلل با عایق صدا و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد.
هرکدام از اتاق‌ها دارای مبلمان شیک به سبک مدرن، تلویزیون صفحه ‌تخت، تهویه‌ی مطبوع و حمام جکوزی مدرن با لوازم بهداشتی رایگان هستند. صبحانه روزانه به صورت بوفه باز در هتل سرو می‌شود و برای ناهار و شام، منوی آلاکارت موجود است. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های بار ویتامین هتل لذت ببرید.
هتل اوتامان سیتی استانبول با قرار گرفتن در نزدیکی دفاتر شرکت‌ها، دادگاه، بیمارستان‌ها و مراکز همایش و همچنین ارائه اینترنت رایگان، مکانی ایده‌آل برای سفرهای کاری محسوب می‌شود. وجود سالن کنفرانس در هتل نیز امکان سازماندهی انواع جلسات را فراهم می‌کند.

هتل دلتا استانبول

هتل دلتا از دیگر هتل ‌های ۳ ستاره استانبول است که در ۲ کیلومتری مسجد آبی قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تا این هتل ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و یخچال مینی و ملحفه بدون آلرژی هستند. امکانات اضافی اتاق‌ها شامل دوش، سشوار و دمپایی در حمام است.
این هتل یک صبحانه خوشمزه را در رستوران خود ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از غذاهای ایتالیایی، ناپلی، کامپانیا و ایتالیای جنوبی در رستوران بیزانتیون بیسترو که ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد، لذت ببرند. ایستگاه قطار ینیکاپی نیز همان‌طور که گفته شد، تنها ۵ دقیقه تا هتل به صورت پیاده فاصله دارد. این هتل همچنین دارای صرافی، صندوق امانات و پارکینگ است.
این هتل استانبول در منطقه سلطان احمد قرار دارد و جاذبه‌های محبوبی مانند میدان بیازیت در حدود ۵/۱کیلومتری آن هستند. مرکز شهر استانبول تا این هتل دو کیلومتر فاصله دارد. هتل دلتا استانبول در نزدیکی لونت، بشیکتاش واقع شده است.

<strong>با هتل های ۳ ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید</strong> - تکفارس 

هتل تکسیم استار

این هتل استانبول نیز مانند هتل اوتامان سیتی استانبول، از جمله هتل‌ های اقتصادی ۳ ستاره به شمار می‌آید. هتل در منطقه تکسیم واقع شده و قلب استانبول تا آن، ۴ کیلومتر فاصله دارد. میدان تکسیم و مرکز فرهنگی آتاتورک نیز به هتل نزدیک هستند.
هتل تکسیم استار، ۲۰ دقیقه پیاده تا کاخ دولما باغچه فاصله دارد. خیابان استقلال نیز تنها ۱۲ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا ایستگاه مترو تکسیم ۲۵۰ متر است. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به گاوصندوق شخصی، تلویزیون و یخچال مینی هستند. اتاق‌های مهمانان نیز دارای نمای شهر است. در حمام اتاق‌ها، سشوار، ملحفه و حوله برای راحتی مهمانان ارائه می‌شود. همچنین این هتل، حمام بخار و ماساژ برای استراحت مهمانان خود ارائه می‌دهد.
رستوران در ساعات صبحانه باز است. میهمانان می‌توانند از غذاهای هندی، آسیایی، پاکستانی و بنگلادشی در رستوران هندی ایندیا گیت واقع در نزدیکی هتل نیز لذت ببرند. در این هتل انبار چمدان، دستگاه خودپرداز و پارکینگ نیز وجود دارد.

هتل ایبیس وست استانبول

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره استانبول، هتل ایبیس وست استانبول واقع در منطقه اروپایی این شهر است. در این هتل، پارکینگ رایگان و رستوران برای مهمانان ارائه می‌شود. فرودگاه آتاتورک ۳۵ کیلومتر و مسجد سلامی علی حدود ۲ کیلومتر تا این اقامتگاه فاصله دارند.
گاوصندوق شخصی و میز کار در برخی از واحدهای هتل موجود است. دوش، سشوار و حوله نیز در هر اتاق ارائه می‌شود. هتل ایبیس وست استانبول همچنین دارای صرافی، انبار چمدان و صندوق امانات است.
میهمانان می‌توانند از صبحانه خود در بار یا از غذاهای مدیترانه ای و ترکی در رستورانOleo Pazzo Mediterranean Bistro که ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد، لذت ببرند. این هتل ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس Kocaman Caddesi فاصله دارد.
هتل ایبیس وست درحدود ۲ کیلومتری مرکز فرهنگ و هنر صفاکوی واقع شده است و در فاصله کوتاهی از دانشگاه آیدین استانبول قرار دارد.

<strong>با هتل های ۳ ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید</strong> - تکفارس 

هتل نیش سوئیت استانبول

هتل نیش سوئیت استانبول اقامتی راحت در منطقه بشیکتاش واقع در ۵ کیلومتری میدان تکسیم ارائه می‌دهد. برای راحتی افرادی که در سفر کاری هستند، مرکز تجاری و دستگاه فتوکپی نیز در هتل در نظر گرفته شده است. این هتل ۱۹ اتاق دارد. این واحدها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کنترل آب و هوا هستند. همچنین هتل، صرافی و انبار چمدان دارد.
مهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی در رستوران Ipek Hanim Ciftligi که ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد، لذت ببرند. هتل تنها ۵ دقیقه تا ایستگاه اتوبوس Kisla Front و ایستگاه مترو گایرت تپه فاصله دارد.
مرکز شهر استانبول ۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد و کاخ دولما باغچه در چند دقیقه با ماشین قابل دسترسی است. این هتل تا مسجد بیوک میسیدیه چامی تقریبا ۲۵ دقیقه با پیاده فاصله دارد. هتل نیش سوئیت در چند متری شرکت پترا روستینگ واقع شده است.

رزرو متنوع ترین هتل های ۳ ستاره استانبول در فلای تودی

اگر به دنبال اقامتی اقتصادی برای سفر خود به استانبول هستید، می‌توانید هتل‌های سه ستاره را انتخاب کنید. هتل‌هایی همچون هتل اوتامان سیتی استانبول، هتل دلتا استانبول، هتل تکسیم استار و … دارای امکانات عالی برای اقامتی مقرون‌به‌صرفه در این شهر زیبای ترکیه هستند. برای رزرو هتل های ۳ ستاره استانبول کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و مقصد، تاریخ سفر و تعداد نفرات را در بخش رزرو هتل خارجی مشخص کنید. با یک جست و جوی کوتاه لیستی از متنوع ترین هتل های استانبول را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده می‌توانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود رزرو کرده و با پرداخت هزینه، بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط استانبول به تهران و تهران به استانبول با پشتیبانی ۲۴ ساعته، باکیفیت ترین خدمات سفر را به کاربران ارائه می دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید