معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل باز هم به تعویق افتاد - تکفارس 
معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل باز هم به تعویق افتاد - تکفارس 

معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل باز هم به تعویق افتاد

افشین نوری
۶ اسفند ۱۴۰۱ - 11:34
هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل قرار است در سال ۲۰۲۳ اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کند و حالا به نظر می‌رسد که این هدست مجددا با تاخیر مواجه ‌شده است. 

هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro اپل، اولین تجربه‌ی کوپرتینویی‌ها در زمینه واقعیت افزوده خواهد بود و گفته می‌شود این هدست مجهز به دوربین‌ها و سنسورهای پیشرفته‌ای برای انجام کارهای مختلف خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس منتشر کرده است این هدست در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ معرفی خواهد و احتمال معرفی آن در بهار خیلی کم است‌. به گفته این تحلیلگر، اپل ظاهرا در توسعه نرم افزار هدست واقعیت ترکیبی خود به مشکل برخورد کرده است و نباید به این زودی‌ها منتظر معرفی آن باشیم. 

اپل از چند سال پیش در حال توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود است و ابتدا قرار بود در تابستان سال ۲۰۲۲ معرفی شود اما بنا به مشکلاتی این اتفاق نیفتاد و برخی گزارش‌ها اعلام کردند که Reality Pro در ژانویه ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. بعدا ادعا شد که معرفی این هدست با تاخیر مواجه شد و در بهار ۲۰۲۳ شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. 

هدست اپل یک محصول کاملا جدید در بین محصولات اپل خواهد بود و احتمالا قیمت بسیار بالایی در حدود ۳۰۰۰ هزار دلار خواهد داشت. به هر حال، کو معتقد است که اپل اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ و احتمالا به همراه سری آیفون ۱۵ معرفی خواهد کرد.

منبع: Androidauthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.