نتفلیکس قیمت سرویس‌های خود را در چندین کشور دنیا کاهش داد  - تکفارس 
نتفلیکس قیمت سرویس‌های خود را در چندین کشور دنیا کاهش داد  - تکفارس 

نتفلیکس قیمت سرویس‌های خود را در چندین کشور دنیا کاهش داد 

افشین نوری
۵ اسفند ۱۴۰۱ - 12:25
نتفلیکس

نتفلیکس اعلام کرد که قیمت سرویس‌های خود را در بیش از ۳۰ کشور دنیا به میزان ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. 

به نظر می‌رسد نتفلیکس با این کار قصد دارد مخاطبان خود را حفظ کند. این شبکه در سال گذشته بسیاری از کاربران پولی خود را بنا به دلایلی از دست داد و حالا به دنبال جبران آن است. 

کاهش قیمت‌ها قرار است در بخش‌هایی از خاورمیانه، آفریقا، اروپا، آمریکای لاتین و  آسیا اتفاق بیفتد. نتفلیکس همچنین یک سرویس همراه با تبلیغات به قیمت پایین‌تر در چند کشور دیگر ارایه کرده است. آمار نشان می‌دهند که نتفلیکس علیرغم اینکه سال ۲۰۲۲ را در شرایط سختی شروع کرد اما توانست این سال را با موفقیت پشت سر بگذارند.

نتفلیکس قول داده است که سرویس استریم خود را به منظور افزایش رضایت کاربران بهبود خواهد بخشید. این شرکت قصد دارد یک بسته ارزان‌قیمت که حاوی تبلیغات نیز خواهد بود عرضه کند. این بسته برای افراد با بودجه کم در نظر گرفته شده است و احتمالا با استقبال خوب کاربران مواجه خواهد شد. ضمنا نتفلیکس به کاربران اجازه اشتراک‌گذاری پسورد را خواهد داد که می‌تواند منجر به افزایش تعداد بینندگان این شبکه استریم شود.

نتفلیکس هم‌اکنون رقبای سرسختی در بازار دارد و به همین خاطر نیاز است که مخاطبان خود را در کشورهای مختلف افزایش دهد. ضمن اینکه این شرکت اجازه استفاده از اکانت اشتراکی را به کاربران خود داده است. 

نتفلیکس علاوه بر کاهش قیمت‌ها، یک طرح ماهانه نیز عرضه کرده است که هم‌اکنون به طور آزمایشی در برخی کشورها ارایه شده است و باید ببینیم بازخورد آن در بین کاربران چگونه خواهد بود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.