رندرهای CAD آیفون ۱۵ با طراحی جدید فاش شد - تکفارس 
رندرهای CAD آیفون ۱۵ با طراحی جدید فاش شد - تکفارس 

رندرهای CAD آیفون ۱۵ با طراحی جدید فاش شد

افشین نوری
۵ اسفند ۱۴۰۱ - 11:58
آیفون ۱۵

سری آیفون ۱۵ قرار است چند ماه دیگر معرفی شود و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است. حالا تصاویر CAD مدل استاندارد این سری فاش شده است که طراحی آن را تا حدود زیادی مشخص می‌کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید این گوشی از طراحی جزیره پویا بهره می‌برد و دیگر خبری از ناچ نیست. اپل سال گذشته در گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از این طراحی استفاده کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که امسال در مدل‌های غیرپرو نیز از این قابلیت استفاده خواهد کرد.   

آیفون ۱۵

همچنین در تصاویر امروز می‌توان دید که آیفون ۱۵ در لبه پایینی خود از درگاه USB-C استفاده کرده است. اخیرا شایعات زیادی در این زمینه وجود داشته است و به نظر می‌رسد که این شایعات واقعیت خواهند داشت. بنابراین انتظار می‌رود که اپل در سری آیفون ۱۵ به جای درگاه لایتنینگ از درگاه USB-C استفاده کند. 

طبق رندرهای آیفون ۱۵، این گوشی احتمالا از دکمه‌های پاور و ولوم لمسی به جای دکمه‌های فیزیکی استفاده خواهد کرد. این موضوع هنوز تایید نشده است و گفته می‌شود که فقط در گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از این دکمه‌ها استفاده خواهد شد. 

آیفون ۱۵

در ضمن، گوشی آیفون ۱۵ همچنان از دو دوربین در پنل پشتی خود بهره خواهد برد و فاقد دوربین سوم و حسگر LiDAR خواهد بود. 

سری آیفون ۱۵ احتمالا در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این سری چه ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی نسبت به سری قبلی خواهد داشت.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.