مایکروسافت چت بات هوش مصنوعی بینگ را برای گوشی های موبایل و اسکایپ ارائه کرد - تکفارس 
مایکروسافت چت بات هوش مصنوعی بینگ را برای گوشی های موبایل و اسکایپ ارائه کرد - تکفارس 

مایکروسافت چت بات هوش مصنوعی بینگ را برای گوشی های موبایل و اسکایپ ارائه کرد

افشین نوری
۴ اسفند ۱۴۰۱ - 11:13
بینگ

مایکروسافت اخیرا هوش مصنوعی را با موتور جستجوی بینگ ادغام کرد و حالا این فناوری را برای گوشی‌های موبایل و اسکایپ ارائه کرده است‌.

مایکروسافت فعلا در حال تست قابلیت ChatGPT بینگ با تعداد محدودی از کاربران است و هنوز به‌طور عموم در اختیار کاربران قرار نگرفته است. کسانی که می‌خواهند از این قابلیت استفاده کنند باید در لیست انتظار آن ثبت‌نام کنند. با این حال مایکروسافت گفته است که سعی خواهد کرد پلتفرم خود را بهبود ببخشد. به هر حال افراد زیادی مشتاق به استفاده از این پلتفرم هستند و باید زیرساخت‌های مناسب برای آن وجود داشته باشد. 

حالا چت‌بات هوش مصنوعی بینگ از امروز برای گوشی‌های iOS و اندروید قابل دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی دکمه Bing  شروع به گفتگو و استفاده از قابلیت هوش مصنوعی آن کنند. شما حتی می‌توانید روی دکمه میکروفون ضربه بزنید و سوال خود را بپرسید. ‌

این قابلیت برای نسخه iOS و اندروید مرورگر اج نیز ارائه شده است و کاربران می‌توانند از این چت‌بات در مرورگر مایکروسافت استفاده کنند‌. از طرف دیگر، کاربران اسکایپ هم به قابلیت هوش مصنوعی بینگ می‌توانند دسترسی داشته باشند. 

شما در اسکایپ می‌توانید از این چت‌بات در مکالمات تک‌ به تک یا مکالمات گروهی استفاده کنید و با تگ کردن آن، سوالات خودتان را از چت‌بات بیگ بپرسید. 

چت‌بات هوش مصنوعی بینگ تقریبا شبیه به ChatGPT است و می‌تواند به سوالات مختلف شما پاسخ دهد. این قابلیت فعلا از طریق دعوتنامه قابل دسترس است. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.