یک آیفون آکبند سال ۲۰۰۷ به قیمت ۶۳,۳۵۶.۴۰ دلار در یک حراجی فروخته شد - تکفارس 
یک آیفون آکبند سال ۲۰۰۷ به قیمت ۶۳,۳۵۶.۴۰ دلار در یک حراجی فروخته شد - تکفارس 

یک آیفون آکبند سال ۲۰۰۷ به قیمت ۶۳,۳۵۶.۴۰ دلار در یک حراجی فروخته شد

افشین نوری
۲ اسفند ۱۴۰۱ - 10:24
یک آیفون آکبند سال ۲۰۰۷ به قیمت ۶۳,۳۵۶.۴۰ دلار در یک حراجی فروخته شد - تکفارس 

امروز در یک حراجی عمومی با نام LCG Auctions، یک آیفون ۲۰۰۷ با ۴ گیگابایت رم که از جعبه خارج نشده است به فروش گذاشته شد. این گوشی به قیمت ۶۳,۳۵۶.۴۰ دلار فروخته شد.

این گوشی ۱۵ سال پیش به قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شده بود و حالا فروش آن در یک حراجی نشان می‌دهد که گوشی های آیفون همچنان ارزشمند هستند.نسخه ۸ گیگابایتی این گوشی در سال ۲۰۰۷ قیمتی برابر ۵۹۹ داشت و حالا با رشد قیمت ۱۰,۶۰۰ درصدی فروخته شده است.

در هر حال کسانی که این گوشی‌ها را می خرند اکثرا کلکسیونر هستند و قبلا نیز چندین آیفون قدیمی به حراج گذاشته شده بودند و به نظر می‌رسد که قیمت تقریبی آیفون‌های نسل ۱ چیزی حدود ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار دلار است. این‌ گوشی‌ها صرف ارزش تاریخی دارند و برای خریداران‌شان بسیار مهم هستند.  

بد نیست بدانید که اوایل امسال یک کامپیوتر Apple-1 به قیمت ۴۸۰,۰۰۰ دلار فروخته شد و‌این موضوع نشان می‌دهد که جمع‌آوری اشیا و دستگاه‌های قدیمی برای برخی افراد بسیار باارزش است که حاضرند چنین قیمت‌هایی را بابت آن‌ها بپردازند. ‌

آیفون ۲۰۰۷ اپل در زمان خود بسیار موردتوجه قرار گرفت و فروش خوبی داشت. این گوشی درواقع توانست آینده گوشی‌های هوشمند را شکل بدهد و از آن جهت بسیار مهم است. 

در هر حال، ما ممکن است که در ادامه خریدهای بیشتری از این نوع ببینیم و نباید از این موضوع تعجب کرد. نظر شما درباره خرید یک ‌گوشی قدیمی به قیمت بسیار بالا چیست؟

گوشی‌های آیفون اپل هم‌اکنون مشتریان زیادی در بازار دارند و اخیرا نیز شاهد معرفی مدل‌های جدید سری آیفون ۱۴ بودیم که فروش خوبی تاکنون داشته‌اند. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید