نسخه جدید بینگ امکان خرید تبلیغات را برای شرکت ها فراهم می کند - تکفارس 
نسخه جدید بینگ امکان خرید تبلیغات را برای شرکت ها فراهم می کند - تکفارس 

نسخه جدید بینگ امکان خرید تبلیغات را برای شرکت ها فراهم می کند

مهدی حلوائی
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - 11:31
بینگ

مایکروسافت هفته‌ی گذشته نسخه‌ی جدیدی از بینگ را معرفی کرد که با محوریت مدل زبانی OpenAI طراحی شده است. به‌نظر می‌رسد که این موتور جست‌وجو دارای پتانسیل بالایی بوده و مایکروسافت قصد دارد تا از آن درآمدزایی خوبی داشته باشد. بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، مایکروسافت در نشستی با شرکت‌های تبلیغاتی اعلام کرده که نسخه‌ی جدید بینگ، روش‌ تازه‌ای را برای ارائه‌ی تبلیغات به کاربران ارائه خواهد داد.

مطالب مرتبط:

مایکروسافت در این نسخه‌ از بینگ تبلیغات را با چت بات آن ادغام خواهد کرد و لینک تبلیغات را در بخش پایینی پاسخ‌ها به نمایش خواهد گذاشت. همچنین در این موتور جست‌وجو، تبلیغاتی بر اساس سوال کاربران از چت بات در قسمت یادشده و همچنین قسمت بالایی صفحه نشان داده خواهد شد.

نسخه‌ی جدید بینگ با واکنش‌های مثبتی مواجه شده و ممکن است سرانجام به رقیبی جدی برای موتور جست‌وجوی گوگل تبدیل شود. این موضوع می‌تواند شرکت‌های تبلیغاتی را به سرمایه‌گذاری در این موتور جست‌وجو ترغیب کند و از این رو مایکروسافت می‌تواند از آن به درآمدزایی مناسبی دست یابد. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه‌ی جدید بینگ توان رقابت با گوگل، که در حال طراحی مدل زبانی اختصاصی خود با نام بارد (Bard) است، را خواهد داشت.

منبع: XDA-Developers

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید